Nya statusmeddelanden

1. thelars
    thelars Franke
    Köpte en telefon av mig. Inget knussel, bra kommunikation och trevlig att ha och göra med. gör gärna affär med igen
  2. Franke
    Franke thelars
    Köpte en telefon av trevliga @thelars snabb och smidig affär och leverans.
  3. zulle
    zulle Madmaxzz
    Sålde en del iPhone skal till @Madmaxzz. Snabb betalning och suverän kontakt. Kan inte annat än rekommendera varmt.
    1. Madmaxzz gillar detta.
  4. alexelrey
    alexelrey Monkeestorm
    Sålde ett par Buds Z till @Monkeestorm
    Snabb betalning och en väldigt smidig affär!
    1. Monkeestorm gillar detta.
  5. Monkeestorm
    Monkeestorm alexelrey
    Köpte ett par Buds Z av @alexelrey och dom kom som utlovat och helt enligt beskrivning. 5/5 i betyg
    1. alexelrey gillar detta.
  6. AxxT
    AxxT Maskinen
    Köpte två Oneplus 8 skal av mig.
    Snabb kommunikation och snabb swish :)
  7. smor
    smor Pettapan
    hej vad har den utannonserade (i k&s) datorn för ljusstyrka???
  8. Rosén78
    Rosén78 Spiderwolf
    Sålde ett par Airpods Pro till @Spiderwolf
    Snabb och bra affär rakt igenom
    Så får mina rekommendationer utan minsta tvekan
  9. bilbowall
    bilbowall Ramboline
    Köpte en Huawei mate 20 x av Ramboline, funkar perfekt och var i perfekt skick, rekommenderas!
    1. Ramboline gillar detta.
  10. Ramboline
    Ramboline bilbowall
    Sålde en Huawei Mate 20X till @bilbowall.Snabb betalning och en trevlig köpare. Rekommenderas varmt
    1. bilbowall gillar detta.
  11. Mundane
    Mundane Hytin
    "Köpte" en Mi 11. Bytte två st Firecuda 520 2 TB mot en Mi 11, plus en tusing i mellanskillnad.
    @Hytin skickade telefonen först, utan att jag hade skickat diskarna då jag var utomlands när affären skedde.
    Telefonen kom fram och var i toppskick precis som utlovat.
    Rekommenderas verkligen.
    Supertrevlig kille.

++++ 10/5 i betyg.

Rekommenderar verkligen att handla från honom.
    1. Hytin gillar detta.
  12. livinl0ud
    livinl0ud mange76
    Köpt en Apple TV av @mange76 på distans. Blixtsnabbt skickat, välpaketerat. Trevlig att ha och göra med och jag gör gärna affärer igen. Rekommenderas varmt
    1. mange76 gillar detta.
  13. mange76
    mange76 livinl0ud
    Sålde en apple tv 3 till @livinl0ud och allt gick galant. Direkt betalning och kommunikation hela vägen. Rekommenderas verkligen.
    1. livinl0ud gillar detta.
  14. Chris Larsson
    Chris Larsson Nevgh
    Köpte en Xiaomi mi 10t pro av @Nevgh , snabb kontakt och snabbt postat ..allt topp och toppen säljare
    1. Nevgh gillar detta.
  15. Effect
    Effect bradar
    Sålde en vara till badar. Seriös med bra kontakt!
  16. Bowe
    Bowe Dan1jel
    Köpte laddställ för apple prylar, oöppnat och allt enligt annons. Kan bara rekommendera 5/5
  17. Ybizz
    Ybizz SHM
    Gjorde ett byte med @SHM som gick smidigt. Mycket trevlig säljare. Rekommenderas!
  18. Choppe
    Choppe Jörgen Nilsson
    Köpte en fin-fin robotdammsugare av Jörgen och allt var precis som utlovat. Starka rekommendationer!
    1. Jörgen Nilsson gillar detta.
  19. SHM
    SHM Ybizz
    Gjorde ett byte med @Ybizz där jag fick en Homey Pro direkt medan han fick vänta ca 3 veckor på sin högtalare som jag väntade på att Mio skulle leverera. Tack för tilliten! Väldigt bra kommunikation och smidig affär. Rekommenderas varmt!
  20. r12500
    r12500 mullsjomannen
    Köpte en iPhone av honom. Allt var som han sa. Bra kontakt och smidig affär. Rekommenderas starkt!