Nya statusmeddelanden

  1. art0101
    art0101 Dune1
    Sålde en Sennheiser mick. Trevlig och pålitlig köpare. Rekommenderas!
  2. Dune1
    Dune1 art0101
    Köpte Sennheiser XSW-D kit av @art0101 i ett personligt möte. Mycket trevlig kille. Rekommenderas starkt.
  3. homie
    homie Karlekskrigaren
    Jag köpte en s24 Ultra av @Karlekskrigaren. En väl renommerad säljare där allt fungerat som förväntat. Rekommenderas!
    1. Karlekskrigaren gillar detta.
  4. thelars
    thelars Hanseman
    Köpte en iphone av mig. Trevlig och jätte enkel att ha att göra med. Bara plus från min sida.
    Gör gärna affär med igen!
  5. Hanseman
    Hanseman thelars
    Köpte en iPhone 15 pro av @thelars . Smidig och trevlig kommunikation, allt levererat välpaketerat och enligt överenskommelse. Allt enligt beskrivning. Rekommenderas starkt!
  6. Karlekskrigaren
    Karlekskrigaren homie
    Sålde en S24U till @homie bra kommunikation och snabb betalning. Bara plus från min sida. Mina varmaste rekommenderationer
  7. alexelrey
    alexelrey torsktunga
    Sålde en Anbernic emulator till @torsktunga , vi skötte affären supersnabbt. Skickade med en påse dumle som bonus bara för att det alltid är trevligt att göra affärer med @torsktunga
    1. torsktunga gillar detta.
  8. drkrupp
    drkrupp torsktunga
    Köpte en Pixel6, snabb affär, inga konstigheter! Tummen upp.
    1. torsktunga gillar detta.
  9. torsktunga
    torsktunga alexelrey
    Köpte en Anbernic emulator konsol av @alexelrey. Väldigt snäll och trevlig affär där han låtit mig sätta i ett belopp innan och resterande vid löning! Och fick även med en liten överraskning i paketet vilket var jättesnällt av honom! :D Rekommenderas varmt!
  10. rince0r
    rince0r Tiopental
    Köpte en AWU och allt gick hur smidigt som helst! Rekommenderas varmt :)
    1. Tiopental gillar detta.
  11. vandahl9
    vandahl9 Puttesson
    Köpte en Garmin på plats av denna mycket trevliga kille. Mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt
    1. Puttesson gillar detta.
  12. Puttesson
    Puttesson vandahl9
    Gjorde en mycket trevlig affär med @vandahl9 som gjordes upp på plats hemma hos mig. Sålde en fénix 6 X åt min son. Otroligt trevlig och reko! Mycket trevlig konversation i PM under affären. Skulle inte tveka att göra affär igen, åt båda hållen. Kan bara varmt rekommendera! 10/10.
    1. vandahl9 gillar detta.
  13. Virtual
    Virtual polar590
    Köpte en pixel 8 pro av polar590, bra pris och snabb frakt! Rekommenderas varmt!

    //Virtual
    1. polar590 gillar detta.
  14. Virtual
    Virtual mullsjomannen
    Gjorde ett byte med denne utmärkta swedroidare! Som alltid gick det smidigt och lätt.

    //Virtual
    1. mullsjomannen gillar detta.
  15. stealth.pilot
    stealth.pilot livinl0ud
    Köpte skärmskydd av @livinl0ud, som vanligt en topp affär, snabb och smidig, kan bara rekommenderas!
  16. Julle1
    Julle1
    Pixel 7 pro svår att nå och jag försvinner vid samtal tips någon använder Comviq
  17. livinl0ud
    livinl0ud opuschen
    Sålde en Apple iPad Mini 4 till @opuschen på distans. Snabb betalning, mycket trevlig kontrakt. Inte första och säkert inte sista affären med denna medlem. Rekommenderas!
    1. opuschen gillar detta.
  18. SBOSS
    SBOSS Karlekskrigaren
    Köpte 15 Pro Max av @Karlekskrigaren. Allt i perfekt skick och tydlig kommunikation. Rekommenderas!
    1. Karlekskrigaren gillar detta.
  19. Karlekskrigaren
    Karlekskrigaren SBOSS
    Sålde en 15 pro max till @SBOSS snabb bet och bra kommunikation. Mina varmaste rekommenderationer.
  20. niklas1232
    niklas1232 freso
    Sålde en telefon till @freso, supersmidig affär och på det en trevlig individ.