Nya statusmeddelanden

  1. Exxpert
    Exxpert halvar
    Glömt att skriva recension men köpte en 4g router av halvar. Allt bra och väl packat! Rekommenderas varmt för framtida affärer!
  2. Feisson
    Feisson CABBAN05
    Köpte en Oneplus Nord från @CABBAN05. Allt som utlovas. Supertrevlig kommunikation, svarade snabbt, väl packat. Rekommenderas varmt!
    1. CABBAN05 gillar detta.
    2. CABBAN05
      CABBAN05
      Tack välkommen åter :)
      17 apr 2024 kl 21:21
  3. davkar
    davkar 10cent
    Köpte smarttag samt trådlös laddare. Snabbt skickat, bra förpackat samt bra kommunikation. Sammanfattningsvis en smidig affär, rekommenderas!
    1. 10cent gillar detta.
  4. 10cent
    10cent davkar
    @davkar köpte Samsung tillbehör av mig, smarttag samt trådlös laddare. smidig affär. Rekommenderas!
  5. JonasW
    JonasW silverfang
    Köpte en Samsung S24 Ultra av @silverfang. Snabb och smidig affär, skickade snabbt. Rekommenderas som säljare!
    1. silverfang gillar detta.
  6. silverfang
    silverfang JonasW
    Sålde en S24 Ultra till @JonasW snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas
    1. JonasW gillar detta.
  7. lillakråkan
    lillakråkan matssoderstrom
    Köpte YALE LINUS HOME SCAN SMART DÖRRLÅS av @matssoderstrom mycket smidigt, väl paketerad, bra kontakt. Rekommenderas starkt!
  8. karhart
    karhart R3b0rn
    Köpte en MacBook Pro av @R3b0rn, kom snabbare än SJ och skicket var som utlovat. Stort tack!
    1. R3b0rn gillar detta.
  9. aless
    aless bradar
    Sålde en Galaxy watch till @bradar super smidig, kan inte göra annat än att rekommendera!
  10. thelars
    thelars SBOSS
    Köpte en 13 Pro av mig. Kanon att ha att göra med och rekommenderas varmt!
  11. Hockert
    Hockert ruf0ns
    Andra gången jag köper av @ruf0ns, även denna gången en Pixel 7 pro. Smidig och trevlig i både kommunikation och köp. Rekommenderar!
  12. johanc84
    johanc84 carez
    Köpte en iPhone xs ! Skicket var kanon och precis som utlovat . Gör gärna affärer igen :)
  13. psp123
    psp123 Joestrummer
    Sålde en Pixel Watch 2 till @Joestrummer
    Tack för smidig affär!
  14. Joestrummer
    Joestrummer psp123
    Köpte en Pixel Watch 2 LTE av psp123. Allting sköttes väldigt smidigt och är väldigt nöjd med affären.
    1. psp123 gillar detta.
  15. zyzz
    zyzz aless
    Köpte en Samsung Galaxy S23 ultra, Bestämde mötesplats och hämtade upp telefonen, snabbt och smidigt.
    Rekommenderas!
  16. Oxygenic
    Oxygenic Hytin
    Köpte Magic John skärmskydd, smidig affär - rekommenderas varmt!
  17. Rosén78
    Rosén78 Maniak01
    Sålde en Huawei smartwatch till @Maniak01
    Snabb betalning som alltid.
    En av dom trevligaste personerna jag känner till här via Swedroid.
    Allt bara perfekt och mina varmaste rekommendationer.
  18. SBOSS
    SBOSS boisare
    Köpte några skal från @boisare. Snabbt, smidigt och bra kommunikation. Rekommenderas !!!
  19. gualm
    gualm Rövhalt
    Trevlig köpare. Snabb kommunikation och betalning. Gör gärna affärer med @Rövhalt igen!
    1. Rövhalt gillar detta.
  20. Rövhalt
    Rövhalt gualm
    5 av 5 toast!

    Bra/snabb kommunikation.

    Exakt enligt produkt beskrivning.

    Väl embalerat snabb att få iväg produkten.

    Kan varmt rekommendera!
    1. gualm gillar detta.