1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Nya statusmeddelanden

1. Cblucher
    Cblucher Dan1jel
    Smidig och snabb affär.
  2. Cblucher
    Cblucher Jimmy 76
    Smidig och snabb affär.
  3. Jimmy 76
    Jimmy 76 Cblucher
    @Cblucher köpte pixel 2 XL tillbehör , snabb betalning och smidig affär , rekommenderas varmt
  4. dymatize
    dymatize SkaterLeo
    Sålde ett par Beats Solo3 wireless åt @SkaterLeo. Trevlig köpare, snabb betalning och snabb återkoppling efter mottagande av paketet! Rekommenderas!
  5. selko
    selko RKXYZ
    Köpte en telefon av denna fantastiska säljare. Allt var som utlovat, perfekt kommunikation och jättetrevlig genom hela affären. Den bästa av de bästa! Jag rekommenderar denna användare varmt för framtida affärer.
    1. RKXYZ gillar detta.
    2. RKXYZ
      RKXYZ
      Du är för snäll ;) haha
      22 feb 2019 kl 21:34
  6. RKXYZ
    RKXYZ selko
    Sålde en iPhone X till @selko . Inga som helst bekymmer. Snabb betalning, inget krångel. Bara positivt att säga om denna killen :) Sorry att kvittot dröjde. Jag börjar bli gammal och glömsk :)
  7. rince0r
    rince0r johanc84
    Köpte en Honor 8x av @johanc84. Supertrevlig snubbe som levererade fort och exakt efter beskrivning. Rekommenderas!
    1. johanc84 gillar detta.
  8. patrick0209
    patrick0209 nictc
    köpte en Oneplus Dash Charger + Usb C kabel av @nictc
    Hämtade själv på plats hemma hos honom.
    Bra kontakt via PM & SMS, Så bara ++++++++++ från mig
  9. bernard
    bernard cobben
    Trevlig och bra kontakt, snabb betalning. Bra köpare! 5/5 androids!
  10. Jimmy 76
    Jimmy 76 macedon2000
    Sålde tillbehör till s9 plus , snabb betalning och smidig affär , rekommenderas varmt
  11. macedon2000
    macedon2000 Jimmy 76
    Köpte tillbehör till min s9+.
    Fick grejerna efter en dag. Pålitlig och inga konstigheter att göra affärer med.
    Rekommenderas.
  12. Poolkjol
    Poolkjol Norsehawk
    Hej! Angående ditt inlägg för Samsung S10+. Är som du inne på att ta Comviq just för att Tre har dålig kundservice och sämre täckning. Vad fick du för deal hos Comviq? Tänkte att jag skulle ringa och "förhandla" lite med dom och då kan det vara bra med någon att jämföra med :)
  13. silverfang
    silverfang Juturna
    Byte mobil med @Juturna trevlig och mkt bra bemötande. Rekommenderas varmt
  14. Ragathol
    Ragathol drewN
    Köpte en Applewatch från honom och allt var kanon, bra packat och klockan var som beskrivet. rekommenderas.
    1. drewN gillar detta.
  15. Yantrasas
    Yantrasas lulzfactor
    Köpte Ipad av lulzfactor. Snabb och smidig affär utan problem.
  16. 10cent
    10cent Streiby
    @Streiby köpte en Samsung Wireless duo laddare av mig. Mycket trevlig i sin kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
  17. paycheck
    paycheck Krillz
    Köpte Red Dead Redemption 2 av Krillz. Snabb frakt och bra paketerat!
    1. Krillz gillar detta.
  18. livinl0ud
    livinl0ud opuschen
    Sålde en Apple iPad Mini 3, 64GB WiFi + Cellular. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kommunikation. Tydlig återkoppling efter ha mottagit paketet. Återigen en snabb och smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt!
    1. opuschen gillar detta.
  19. livinl0ud
    livinl0ud Liden72
    Sålde en Apple Watch Series 4 GPS + Cellular till @Liden72. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling efter hämtat ut paketet. Snabb och smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
    1. Liden72 gillar detta.
  20. blizzet
    blizzet Spindrift
    Köpte en klocka av mig. Snabb betalning och bra kontakt! Rekommenderas!