1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Nya statusmeddelanden

1. Android2015
  2. ReKuFeSiN
    ReKuFeSiN Ossian87
    Sålde en OP5T till @Ossian87. Han swishade och jag skickade. Klockrent kommunikation och inget krångel alls.
    Alla tummar upp för denna nya Swedroidare. Rekommenderas!
    1. Ossian87 gillar detta.
  3. Ossian87
    Ossian87 ReKuFeSiN
    Köpte en Oneplus 5t av ReKuFeSiN över Swish/skicka lätt paket. Kunde inte önska en smidigare och affär. Produkt enl överenskommelse, bra kommunikation och väldigt snabb leverans. Rekommenderas starkt
    1. ReKuFeSiN gillar detta.
  4. insu
    insu lumpan
    Köpte Essential ph-1 av lumpan, bra kommunikation, varan var perfekt skick, rekommenderas!
  5. livinl0ud
    livinl0ud pobin
    Sålde en Samsung Galaxy Watch 46mm samt en Ringke bezelring till @pobin. Träffades F2F och gjorde upp affären. Trevligt snack och smidig affär som alltid med @pobin. Mina varmaste rekommendationer!
  6. BrearedsDea
    BrearedsDea DroidJunkie
    Köpte en telefon av mej. Snabb betalning innan jag skickande. Allting gott
  7. opuschen
    opuschen joama73
    @joama73 Köpte en Apple Watch av mig. Trevlig köpare, smidig affär, rekommenderas!
    1. joama73 gillar detta.
  8. joama73
    joama73 opuschen
    Köpte en Apple Watch av opuchen, snabb och smidig affär, rekommenderas.
    1. opuschen gillar detta.
  9. Zoobo
    Zoobo bulle03
    Sålde en klocka till @bulle03 trevlig affär och snabb betalning. Rekommenderas
  10. jimmyfogelqvist
    jimmyfogelqvist Zer0
    Sålde två iPads till Zer0 och kunde inte vara nöjdare. Snabb betalning via Swish och mycket trevlig kommunikation! Rekommenderas att göra affärer med!
    1. Zer0 gillar detta.
  11. n3rox
    n3rox pmugghc
    Sålde en Feiyutech G6 till pmugghc, bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas
  12. DaBull
    DaBull smaellkaramell
    @smaellkaramell köpte en XS utav mig på plats. Trevlig forum medlem som var ett nöje att göra affär med.
  13. DaBull
    DaBull Anthraxabuz
    Genomförde affär med @Anthraxabuz. Seriös köpare som gjorde det hela enkelt och smidigt.
    1. Anthraxabuz gillar detta.
  14. Kiddy
    Kiddy Deuna
    sålt ett spel till Deuna. Snabb kommunikation och betalning.
    1. Deuna gillar detta.
  15. hellyh
    hellyh Rizze82
    Superbra kille att göra affär med! Sålde en iphone 6s
  16. ffodil
    ffodil allander
    Sålde en telefon MI9 SE till allander. En mycket smidig affär med trevliga konversationer som jag är helnöjd med. Allt bara positivt.
    1. allander gillar detta.
  17. opuschen
    opuschen tojjetok
    @tojjetok sålde ett iPhone-skal till mig. Snabbt skickat, och allt enligt beskrivning. Kanonbra! Rekommenderas!
    1. tojjetok gillar detta.
  18. Rizze82
    Rizze82 hellyh
    Köpte en Iphone 6s av @hellyh smidig och trevlig affär. Rekommenderas varmt.
  19. Jimmy 76
    Jimmy 76 qudos
    Sålde en s3 , snabb betalning och bra kommunikation rekas varmt
  20. qudos
    qudos Jimmy 76
    Köpte Samsung Gear S3 Frontier av Jimmy, mycket snabb och smidig affär, kom fram väldigt välpackat, rekommenderas starkt!
    1. Jimmy 76 gillar detta.