1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Nya statusmeddelanden

1. zulle
    zulle huskul
    Sålde ett par Bose QC 35 II till huskul. En snabb och smidig affär rakt igenom. Rekommenderas varmt.
  2. huskul
    huskul zulle
    Köpte Bose QC35 II av honom
    mkt trevlig och seriös säljare
    rekommenderas varmt
    1. zulle gillar detta.
  3. M.csb
    M.csb Cupcakes
    kraschade telefonen i somras köpte den av halebop. Sommaren före men är det fortfarande garanti på den. Jag har en Sony Xperia l1
  4. Trudilutt
    Trudilutt RKXYZ
    Kan du skicka någon rabatt för apotea? Läste du skrev om mecenat och student. Vore snällt.tack på förhand
    1. RKXYZ
      RKXYZ
      Inga koder för tillfället på Apotea
      16 nov 2019 kl 18:57
  5. Jontor
    Jontor marges
    Hej! Ursäkta att jag stör men jag fick hem min Roborock S5 igår och är sjukt nöjd. Den är på nedervåningen och har ritat upp kartan fint och jag har lagt in virtuell vägg m.m där den inte ska gå. Om jag vill ta upp den till övervåningen, måste jag spara kartan m.m för nedervåningen eller är det bara att ta upp den och starta clean?
    Mvh Tobbe
    1. marges
      marges
      Jag har aktiverat map saving-mode och då finns kartan för nedervåningen (där jag oftast kör maskinen och dockan står) alltid sparad.

När jag tar upp den på övervåningen gör den en ny karta. När den är klar bär jag ner den till dockan igen. Då återställs kartan automatiskt. Fungerar bra, tycker jag.

Har dock inte behov av virtuella väggar och har inte testat det.
      16 nov 2019 kl 19:41
  6. Djoa
    Djoa Higgs
    Sålde en Redmi Note 5 till Higgs. Snabb betalning och allt gick smidigt. Rekommenderas!
  7. Timpppa
    Timpppa Djoa
    Sålde en telefon till Djoa! Snabb betalning, smidigt och en trevlig affär! Rekommenderas!!!
  8. Higgs
    Higgs Djoa
    Köpte en Redmi Note 5. Allt i sin ordning och skickades iväg snabbt och välpaketerat. Rekommenderas!
  9. Djoa
    Djoa Timpppa
    Köpte en P30 pro av @Timpppa . Riktigt trevlig kille som rekommenderas. Bra kontakt och snabb leverans!
  10. rince0r
    rince0r abbanovitch
    Sålde ett skal till @abbanovitch. Smidigt, snabbt och trevligt. Rekommenderas varmt :)
    1. abbanovitch gillar detta.
  11. rince0r
    rince0r Nulf
    Sålde ett skal till @Nulf och allt gick smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt!
  12. mullsjomannen
    mullsjomannen Elorentz
    Köpte en Huawei mate 20 x av mig. Snabb betalning och smidig affär. Rekommenderas varmt!
  13. pjotr2k
    pjotr2k Xfinity
    Köpte Jabra 65t av xfinity, allt var smärtfritt
  14. Maddoxxx666
    Maddoxxx666 johanc84
    Bytte telefon o allt gick smidigt o lätt.
    1. johanc84 gillar detta.
  15. Sanjin84
    Sanjin84 Kiddy
    Sålde en mobil till @Kiddy.
    Snabb betalning, trevlig konversation.
    Rekommenderas.
  16. Kiddy
    Kiddy Sanjin84
    Köpt en LG från @Sanjin84 . Super trevlig, snabb kommunikation och skickade iväg paketet så den kom fram nästa dag. Gör gärna fler affärer i framtiden!
    1. Sanjin84 gillar detta.
  17. vandahl9
    vandahl9 silverfang
    Köpte en Pixel 4 XL och är supernöjd med resultatet. Allt perfekt!
    1. silverfang gillar detta.
  18. gooner
    gooner Tusuki
    Fantastisk säljare. Han skickade sin op7 pro först då han inte hade referenser. Bra kommunikation .. rekommenderas av gooner :)
    1. Tusuki gillar detta.
  19. Tusuki
    Tusuki gooner
    Sålde en Oneplus 7 PRO och skickade den först till Gooner, snabb och bra kommunikation! Riktigt pålitlig medlem! Kan starkt rekommendera att göra affärer med Gooner.
  20. abbanovitch
    abbanovitch rince0r
    Instämmer med Nulf nedan .... Bra säljare !
    (Sandstone protective case 7T)