Köpte en Samsung Tab av @salle74 Mycket smidig och trevlig affär allt som utlovat. Gör gärna fler affärer!
Köpte en telefon av @abbanovitch på distans. Sjukt snabb leverans, trevlig kommunikation och precis enligt beskrivning! Rekommenderas varmt!
Köpte en iPhone XS Max av @Puttesson. Telefonen skickades så snabbt som det bara var möjligt och han bjöd på rekommenderad frakt. Skulle absolut göra affär igen, tack!
Sålde en raspberry till @Jockmokk , snabbt och smidig korrespondens med snabb betalning. Rekommenderas
Köpte av mig och betalade i förskott för att jag skulle hålla grejerna tills vi träffades för överlämning. Snabb och smidig kontakt, inget klabb. Rekommenderas!!
Gjorde ett telefon byte med @Monkeestorm. Allt gick jätte smidig! Superbra medlem som jag gärna gör fler affärer med i framtiden
Sålde en skärm till vibsp97. Snabb betalning via swish och en mycket trevlig och rak kommunikation, utan konstigheter. Kan varmt rekommendera!
Köpte Ikea Trådfri face to face av denna trevliga och hjälpsamma herren. Kan inget annat än rekommendera honom starkt.