Android-shop, droidstuff.se [Alltid fri frakt!]

Diskussion i 'Allmänt' startad av Dirk Diggler, 14 apr 2010.

  1. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Gött att det löste sig! Vi har haft en stor serverflytt för att få vår sida att gå snabbare än vad den gjorde tidigare. Nu är det klart. I och med flytten så låg mailservern nere lite väl länge så vi var inte helt 100 på att svara.

    Du kan alltid i fortsättningen skicka ett PM till mig eller @Flybob här på forumet så svarar vi kanske snabbare!

    Personligen tycker jag att de nya är i schysstare material än de gamla :P Fronten kan se glattare ut men baksidan är ungefär densamma som i medium-armbanden.
     
  2. FlyBob

    FlyBob Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    1 374
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Phpanos gillar detta.
  3. Phpanos

    Phpanos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2010
    Inlägg:
    456
    Mottagna gillanden:
    61
    Telefon:
    Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nexus 6P
  4. Phpanos

    Phpanos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2010
    Inlägg:
    456
    Mottagna gillanden:
    61
    Telefon:
    Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nexus 6P
    Hur lång tid ska det ta att få hem sin beställning? Beställde ett sportarmband den 4:e juli :o
    Och orderstatus är fortfarande på "Redo att packas".

    EDIT:
    Har fått hem sportarmband large och den passar perfekt till HTC One X :D
     
    Last edited: 16 jul 2012
  5. neverwhere

    neverwhere Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2012
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 8 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 8 pro
    Droidstuff har för närvarande en kampanj på nfc-taggar enligt en reklambanner på Swedroids förstasida.

    För det första så finns de inte i lager (och har inte gjort på någon vecka). För det andra så är det samma pris som tidigare trots att det står -30% i reklamen. Och för det tredje går det inte att komma i kontakt med företaget.

    Skärpning!
     
  6. Stefan-1987

    Stefan-1987 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2012
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Synd att de inte finns en bordslampa där som ser ut som en Android robot. Har letat överallt men verkar inte hitta något.
     
  7. Droid113

    Droid113 Guest

    Kan ni inte ta in någon tröja med en android som äter äpple? Vore kul att bära i sammanhang där man stöter på Mac-talibaner... :teeth:
     
    Snusdus gillar detta.
  8. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Skulle vila se hood tröjor om ni kan ta in.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
     
  9. FlyBob

    FlyBob Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    1 374
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Tjoho!
    Ibland blir vi lite passiva och då märks det här bland annat :)

    Har vart lite lågsäsong en stund och som neverwhere ovan märkte så hade vi rabatt, ickerabatt och tomt lager. Vi glömde ta bort reklamen, så enkelt är det. Skickade in ett gäng olika banners till swedroid som körde dom under perioden och vår kampanj tog slut tidigare än reklamen, thats why. Ledsen för lurendrejeri!

    Sedan har folk försökt använda formuläret på hemsidan som inte verkar fungera, kanske skall ta bort det snart eller laga. Är lite velig just nu.

    Bordslampa var inte en helt dum idé faktiskt, kan spana och se om vi kan fixa ihop något. Vissa varor tillverkar vi själva i fabrik men lampa är nog lite väl meckigt för att få något bra.

    Vi hade tröjor i mängder förut, just äta äpple skippade vi för att hålla snygg fasad utåt och fokuserade på mer snälla tröjor. Dom har tagit sådan tid att sälja dessutom eftersom målgruppen är ungefär de som hänger här på swedroid - svårsålt.

    Hoodies - never again! Se ovan :)

    Snart är det Jul! Då skall det shoppas julklappar och vi skall vara först av alla med spam om det, håll ut och rensa spamfiltret i mailkorgen för snart kommer vi!