Min Legend kopplar bort minneskortet...

Diskussion i 'Legend' startad av MattiasBredberg, 11 jun 2012.

  1. MattiasBredberg

    MattiasBredberg Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jäkligt skumt.
    Det började med att min dotter som använder den klagade på att Spotify stänger av sig då och då. Tänkte inte så mycket på det.

    Sen så köpte jag ett 32gb kort och stoppade i. Då kopplar den bort minnes HELA tiden. Så fort telefonen försöker använda kortet. Jag tänkte att det kanske var så att telefonen inte stödjer 32gb men det skall den göra.

    Sen stoppade jag i ett 16gb som jag använt i min Desire länge och det funkar bättre, men även det här kortet kopplar den bort ibland.

    NÅGON som har en idé om vad det kan vara?

    Jag tänker kanske lämna in den eftersom det finns garanti, men samtidigt så är det ett så diffust fel (förutom när jag använder 32gb kortet) att man kan tänka sig att de bara skickar tillbaka telefonen och säger att det inte kunde upptäckas något fel och då får man ju betala undersökningsavgift i värsta fall.
     
  2. MarkTheGreat

    MarkTheGreat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2011
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    ¨Så länge du lämnar en duktig felrapport ska det lösa sig
     
  3. MattiasBredberg

    MattiasBredberg Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    När tjuvarna och bedragarna från Anovo är inblandade är ingenting säkert.
     
  4. Droid119

    Droid119 Guest

    Hade någon problem med min IncS när jag bytte från ICS till stock GB 2.3.3 att minneskortet bara "kopplade" ifrån telefonen, Det fixades med en formatering av SDkortet. Värt ett försök:)
     
  5. MattiasBredberg

    MattiasBredberg Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej, tack för svaret. Jag har formaterat om kortet i telefonen och ominstallerat den också, men inget verkar funka. Kortet funkar fint i en Samsung Galaxy S, så det är nog inget fel på kortet egentligen.