Säljes: iPhone 4S 64Gb med överlåtelse av abonnemang Tele2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av wressus, 19 okt 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. wressus

    wressus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    519
    Mottagna gillanden:
    75

    MINA ENHETER

    Har köpt ny telefon med nytt abonnemang och har därför en telefon och ett abonnemang över. Har inte gjort någon överlåtelse innan, men det känns ju smartare och överlåta abonnemang för telefonen än att sälja och betala av resterande månader, iaf för den som inte har någon bindningstid.

    Abonnemanget går ut 2013-10-26, och är ett snackis surf abonnemang: 89kr+249=339kr i månaden. Du tar över abonnemanget och får min iPhone 4S...

    Den har IOS 5.1.1 och är jailbreakad nu. Men jag kan återställa den till IOS 6 om man så vill.

    Telefonen har dock en liten spricka i hörnet. Sprickan går över skärmen i kanten. Finns i Lund.


    [​IMG]
    [​IMG]


    Fler bilder: https://www.dropbox.com/sh/tj8p76y1h2r1bjg/R7_Z7yQ_en
     
    Last edited: 19 okt 2012
  2. nire431

    nire431 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    1 103
    Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb
    Platta:
    Samsung galaxy tab 3 10.1
    vad betalar du? kan lika gärna gå och teckna ett eget abonnemang och få en ny telefon. vrf sticker just du ut? Din telefon är använd samt har en spricka.
     
  3. wressus

    wressus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    519
    Mottagna gillanden:
    75

    MINA ENHETER

    Du får ju ingen telefon gratis med ett 12 månaders abonnemang! Det ända jag hittar med 12 månaders abonnemang och iPhone 4S är Telia med mobilflex liten. Då betalar du 4095kr för telefonen plus 399kr i månaden i 12 månader.

    Så 4095kr skiljer det i fall man tar över abonnemang från mig, alltså 4095kr borde vara svaret på din fråga. På Tele2 kan man inte ens välja 12*månaders bindningstid och betala mer för telefonen.
     
  4. Naruto

    Naruto Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2011
    Inlägg:
    418
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a
    Eller så väljer man bara en iphone 5 över din. Var inte en liten spricka på skärmen. Kostar en del och laga den (original del). Sen så kostar en ny iphone 4s 4800kr från apple.
    Just sayin'
     
  5. wressus

    wressus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    519
    Mottagna gillanden:
    75

    MINA ENHETER

    Nej, det är 16Gb modellen som kostar 4800kr, inte 64Gb, 64gb modellen kostar 2000 mer. Jag kollar detta alternativet istället för att sälja den direkt. Har man ingen bindningstid så är det en bättre deal både för mig och köparen, än om jag säljer den direkt.

    Men framöver, är ni inte intresserade överhuvudtaget så skriv ej i tråden!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.