Android 2.2?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Froydan, 20 jan 2013.

  1. Froydan

    Froydan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    tänkte ladda ner en tränings app då det stog att en android app hade kommit ut och att den stödjer android 2.2 varför stödjer inte min telefon det ? är den helst sämst, blir så himla besviken

    //Fredrik
     
  2. Froydan

    Froydan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ni som har tittat på tråden varför kan ni inte svara o säga Nej Fredrik sony ericsson prioriterar inte din telefon bara dom större modellerna så antingen kollar du hur du rootar och styr in en ny image eller så får du köpa en ny telefon simple as that.
     
  3. faidros

    faidros Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2012
    Inlägg:
    176
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Nej Fredrik sony ericsson prioriterar inte din telefon bara dom större modellerna så antingen kollar du hur du rootar och styr in en ny image eller så får du köpa en ny telefon simple as that.

    Ähum!!
    Om du redan vet, varför frågar du..
     
    ZaInT och tcntad gillar detta.
  4. Froydan

    Froydan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Eftersom det va 30 visningar och inget svar så fick jag leta själv meningen med forumet är väll att man ska hjälpa till annars är det juh ingen mening att posta nåt om ingen kommer att svara
     
  5. sjukperro

    sjukperro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    356
    Mottagna gillanden:
    38

    MINA ENHETER

    Meningen är väl att man ska söka svaret före man frågar så samma fråga slipper besvaras 1000 ggr?
     
    ZaInT och tcntad gillar detta.
  6. daltemyr

    daltemyr Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 aug 2011
    Inlägg:
    1 296
    Mottagna gillanden:
    346
    Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia 1 IV

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia 1 IV
    ROM:
    Stock
    Info:
    Privat
    Telefon 2:
    Apple iPhone SE 64GB
    ROM:
    Stock
    Info:
    Jobb
    Telefon 3:
    Sony Xperia 1
    ROM:
    Stock
    Info:
    Reserv
    Platta:
    Samsung S6 Lite WiFi
    ROM:
    Stock
    Eftersom du skriver denna tråd under "X10 Mini/Mini Pro" så kan en anledning till att appen inte kan installeras vara att den beklagligt låga skärmupplösningen på just dom telefonmodellerna inte räcker till för att använda appen. Det är alltså inte SonyEricsson du ska gnälla på utan på konstruktörerna av appen som inte vill köra den på en så liten skärm. Det är inte bara operativsystemversionen som styr om det går att installera en app. Och det hjälper knappast att roota telefonen ifall skärmstorlekten är det som hindrar.
    Så en ny telefon är kanske trots allt enda lösningen. Om det är formatet på X10 minin du gillar så kom det en efterföljare som hette "Xperia Mini" kort och gott, som är ganska lik den förra, men som har högre skärmupplösning. Eventuellt går det att få tag på en sån nånstans för en ganska liten slant.