Betalar gärna för hjälp!

Diskussion i 'Xperia active' startad av Khayman, 28 jan 2013.

  1. Khayman

    Khayman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2012
    Inlägg:
    275
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Så här ligger det till.
    Jag vill gärna ha cyanogenmod i min xperia active istället för original då den är lite för långsam och trög. Jag vill ha den så ren som möjligt (och stabil) och sen kan jag fylla den med enbart de appar jag vill ha.
    Dessutom hoppas jag på att få bättre batteritid.
    Problemet är att jag har försökt sätta mig in i hur man gör ett antal gånger men blir bara sur för att det ska vara så svårt. Dessutom har jag bara en mac och då blir det genast mycket svårare.
    Så då lägger jag ut en önskan här. Finns det någon stockholmsfilur här som skulle kunna tänka sig att vilja tjäna en slant på att visa mig hur det går till under tiden som du gör det?
    Jag bjuder gärna på en fika i stan plus en fyrahundring för besväret om du tar med din bärbara eller om du hellre vill göra det någon annanstans.
    Jag känner mig lite dum som inte kan få det att fungera trots att jag lagt ned så många timmar på att läsa om det.
    //Jeppe
     
    Last edited: 28 jan 2013
  2. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Du har PM :)

    Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
     
  3. Khayman

    Khayman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2012
    Inlägg:
    275
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Jag har en kontakt med Chrippe7 nu som har lovat att hjälpa till när han är tillbaka i stan.
    Så för tillfället verkar det som platsen är tillsatt ;)
    Jag återkommer med mer info om vad jag tycker om syanogen så fort jag lärt mig hur det fungerar. det här forumet är guld värt.