Problem: Nackdelar iom Jelly bean-uppgraderingen

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av DaddyCool, 13 feb 2013.

  1. Sophfia

    Sophfia Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 maj 2012
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    1. MAILEN!!!
    Har man pop3-konto och vill ha kvar mailen på servern så står idiotmobilen och tuggar ner samma förbannade mail om och om och om igen!! Så sjukt jävla irriterande, driver mig till vansinne!
    2. Mobilen blir väldigt varm.
    3. Sämre batteritid.
    4. Hatar det ändrade tangentbordet som man måste vänja sig vid. När jag skriver snabbt hoppar dessutom markören helt random in mitt i texten. Jag är inte i närheten av och trycka där. Whaaat?!
    5. Det blir inte alltid automatiskt stor bokstav efter punkt, samtidigt som den envisas med och automatiskt slänga in stor bokstav efter parantes! crazy. ja ni ser...nu funkar inte stor bokstav alls. suck!!!

    Kameran är bättre. allt annat sämre. önskar att jag inte hade uppdaterat. va fan har hänt nu liksom? blir ju inte stor bokstav en enda gång! ehh? finns det nåt snabbkommando jag råkat komma emot? skulle inte tro det.
     
  2. Gero

    Gero Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2011
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Kan verkligen hålla med ang. mailen, helt värdelös:( Samsung: GÖR OM GÖR RÄTT.
     
  3. nuzebel

    nuzebel Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2012
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Efter uppdateringen har jag stora problem med musik uppspelning både i stock, google och winamp. Musiken pausas helt utan anledning den hittar inte tillbaka där man pausade om man själv pausar sen nån timme senare ska börja lyssna så har den tappat bort sig. Rätt irriterande när man lyssnar på ljudböcker
     
  4. Cisstu

    Cisstu Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag är totalt rudis på mobiler, men ger detta en chans.
    Jag uppdaterade nu ikväll och efter det så visas små pilar i överkant, där alla notifikationer är. Drog ner sidan och det är alla hämtade bilagor från gamla mail, trots att jag raderat många av dessa.
    Testade att radera där på sidan, men de poppar upp igen varje gång jag väcker telefonen...

    Nån som har en lösning?
    Snälla förklara enkelt!! Tack!
     
  5. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    1 716
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Pröva rensa datan för Mail-appen i Programhanteraren?

    Gå även igenom alla inställningar i appen och se om det är nåt som verkar mysko!