App-utvecklare(Junior) för relativt enkelt projekt

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Knugen1, 13 aug 2014.

  1. Knugen1

    Knugen1 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2013
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej.

    Jag söker en junior app-utvecklare för ett enkelt projekt.
    Idén finns och är väldigt tydlig. Däremot saknar jag kompetens inom detta område för att kunna utveckla applikationen.

    Applikationen i sig är relativt enkel att ta fram, på så sätt att jag själv med största sannolikhet skulle kunna samla tillräckligt med kompetens inom detta område för att slutföra idén för publisering inom 1-2 månader, trots att jag helt saknar kompetens inom utveckling. Jag väljer däremot att anlita någon för att förhoppningsviss hinna ta fram en färdig applikation inom någon månad.

    Vi kommer överens om en rimlig ersättning för den tid det tar att utveckla den färdiga produkten.
    Applikationen kräver ingen kompetens inom back-end-utveckling eller grafisk design.

    Jag vill helst att inte gå in på detaljer kring idén, då jag önskar skydda den, förrän jag är i kontakt med någon som är intresserad av jobbet.

    Tveka inte att höra av dig, även om du är ny inom området. Utförandet är nog betydligt mycket enklare än vad man kan tro.
     
    Last edited: 13 aug 2014
  2. KingLouie

    KingLouie Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    681
    Mottagna gillanden:
    64
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Telefon 2:
    iPhone 5s
    Platta:
    iPad mini
    Övrigt:
    Chromecast
    Hur kan du ens säga att det är enkel app att utveckla när du inte ens har kompetens i området?
     
  3. Knugen1

    Knugen1 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2013
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej.

    Det är skillnad på att inneha kompetens nog för att utveckla produktens tekniska funktion och att ha nog med kunskap inom området för att känna till utförandet.
    Applikationen ska vara webbaserad och utförandet handlar mest om att editera befintliga XML-filer för att få önskad funktion.
    Jag arbetar nära detta specifika område men vill inte påstå att jag har kompetensen nog då jag anser att man bör jobba relativt aktivt med utveckling innan man kan påstå sig ha tillräcklig kompetens inom det.
     
    Last edited: 17 aug 2014