Note Edge skal och screen protectors

Diskussion i 'Galaxy Note Edge - Allmänt' startad av kahn, 13 dec 2014.

  1. kahn

    kahn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2009
    Inlägg:
    77
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    I Sverige kommer ju alla som köper en Note Edge alltså få med Samsung Flip Wallet vilket såklart är bra. Jag har beställt ett UAG Maverick skal också, från mobilefun. Det har inte kommit än och är lagd på restorder men jag hoppas att det kommer i nästa vecka.

    Skulle gärna se att Merskal tar fram ett skal (det som liknar flipwallet men med magnet som håller fast telefonen) till Edgen men det känns inte som troligt då det rör sig om ganska få enheter jämfört med alla andra telefoner som släpps.
     
  2. slushpuppy

    slushpuppy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    70
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note Edge

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy Note Edge
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z5
    Jag fick med en flipwallet som sagt men den kändes så sjukt plastig och dåligt gjord så jag vet inte om jag kommer använda det. Orginalbakstycket är sådär skönt gummiaktig med bra grep som note 4 har, men detta skal känns som något billigt kinaskit. Ingen screenprotector med så det kan vara värt att köpa om man vill skydda skärmen. Har inte testat skalet än så vet inte om det är trådlös laddning i det än, det har några connectors i sig.
     
  3. tojjetok

    tojjetok Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 dec 2009
    Inlägg:
    2 542
    Mottagna gillanden:
    2 646
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 15 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 15 pro max
    beställde mitt uag maverick precis från deras sida via usa direkt, mitt första uag skydd hoppas man blir nöjd och att de kommer pronto :)
     
  4. Selan92

    Selan92 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Någon som använder samsung skalet som följer med? Jag tycker det är sjukt konstigt att det inte är någon låsmekanism på den. Försöker man stänga locket så åker det ju upp automatiskt igen. Har ni samma bekymmer?
     
  5. murveldjuret

    murveldjuret Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Jadå, jag använder det! Tycker den funkar helt okej än så länge.
    Har dock också märkt att den fjädrar tillbaka om man stänger locket, jag hade telefonen med skärmen nedåt då och då i början, nu har skalet blivit tillräckligt mjukt för att stanna nere när man stänger så jag tror det kommer att ge med sig ju mer man använder telefonen :)
     
  6. Selan92

    Selan92 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Har nån något bra tips på screen protector och var man kan få tag i ett?