Androids standardwidget med Launcher Pro

Diskussion i 'Galaxy S' startad av nu1mlock, 30 jun 2010.

  1. nu1mlock

    nu1mlock Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2009
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    197

    MINA ENHETER

    Tjohej!

    Det första jag gjorde när jag fick hem min Galaxy S igår var att installera Launcher Pro, då jag hatar TouchWiz-launchern (om jag ville ha en iPhone så skulle jag köpt en sådan istället).

    Problemet då är att i princip alla widgets försvinner. Jag förstår att Samsungs egna widgets inte fungerar med Launcher Pro, men de enda som finns att välja mellan är bildram, energistyrning, sök och YouTube.

    Jag är inte intresserad av bilderna, jag använder aldrig youtube och energistyrningen hittas ändå när man drar ner notifikationsbaren, så det känns rätt onödigt.

    Det jag saknar är Androids kalenderwidget. Den är liten, minimalistisk och tar inte upp alldeles för mycket plats som "alla" andra widgets på market gör.

    Är det någon som vet hur man får tag på denna utan att använda TouchWiz (osäker på om den fanns då, men det spelar ingen roll)? Om inte, finns det någon liknande widget på Market som jag har missat?

    Jag vill alltså inte ha någon som tar upp massa plats på någon skärm (använder helst en hemskärm) eller som är allmänt ful.
     
  2. Miklan

    Miklan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    509
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Provat Pure Calendar Widget? Är dock en betalapp.

    Annars får du väl försöka hitta apk'n för androids standard widget och installera den med apps. installer eller liknande.(?)
     
  3. Skywriter

    Skywriter Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 sept 2009
    Inlägg:
    2 433
    Mottagna gillanden:
    142

    MINA ENHETER

    Calwidget funkar också bra. Den finns i alla storlekar och du kan ändra utseendet på den nästan precis hur du vill.
     
  4. Sneaky

    Sneaky Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jun 2010
    Inlägg:
    833
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    .. och det kommer du vilja, tro mig. :)