Har stora problem med min lur. 4G är ett skämt, samtal bryts eller övergår till ett högt skrikande bubblande modem/robotröst. (misstänker att det är när den hoppar från 4G till 3g eller lägre). Går ibland inte att ringa till eller ifrån telefonen fast att den har mottagning, utan att starta om.
DOA telefonen efter mycket klagande till tele2, som
inte ville DOA den från början. Lyckades med att få en ny telefon som är lika
dålig!
Enligt tele2 kundtjänst är detta ett
känt fel och att man förde diskussioner med Samsung. Åter igen kontaktat tele2 (efter samma problem med nya luren), då fick jag till svars att tele2 inte har något med problemet att göra. Och att jag skulle lämna in telefonen på service.
Tog kontakt med Samsung support och de säger att de inte känner till några problem med "samtal bryts eller övergår till ett högt skrikande bubblande modem/robotröst" Frågar varför tele2 då säger att det är ett känt fel? Fick då följande svar från Samsung supporten: "
Okej, jag kollade på det nu och det verkar bara vara tele2-kunder som är drabbade" Felet är tele2´s
Efter miss från tele2 så kan jag se service ärendet för min gamla DOA telefon "Kalibreringskontroll av sändning och mottagning U.A, helt enligt specifikationerna." dvs att det inte var något fel på den. "
vänd er till er operatör om problemet kvarstår".
Är jag ensam om detta skit???
Sorry för långt inlägg
Click to expand...