Övrigt: Z5 premium redan på väg bort

Diskussion i 'Xperia Z5 Premium - Allmänt' startad av Pzycic, 29 jan 2016.

  1. Pzycic

    Pzycic Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2010
    Inlägg:
    1 329
    Mottagna gillanden:
    337
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Var inne i lite olika affärer idag och kollade runt lite priser på Z5 premium och fick höra en sak som jag funderar lite på. Nästan alla av ställena jag var på så var det väldigt dåligt utbud på den svarta premium och jag fick svaret att det är på grund av att det är en utgående modell. Utgående? Redan? Betyder det att den säljer för dåligt då?
     
  2. thelars

    thelars Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2013
    Inlägg:
    312
    Mottagna gillanden:
    301

    MINA ENHETER

    Kanske är så att den svarta är på väg bort? Hoppas inte för jag är sugen på den gröna:cool:
     
  3. night77

    night77 Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2010
    Inlägg:
    11 303
    Mottagna gillanden:
    8 158
    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S21
    Platta:
    Galaxy Tab S9 plus
    Den infon du fick är helt felaktig! Det är inga konstigheter med utbudet eller tillgång .. även om själva telefonen skulle inte tillverkas i stora volymer som sina mindre syskon men det betyder inte att telefonen är en utgående model vilket stämmer inte alls med verkligheten.

    Han/Hon som påstod att telefonen är en utgående modell måste ha hål i huvudet eller han ville helt enkelt att du inte köper denna telefonen utan annat han tjänar bättre pengar på !

    Det enda jag kan tänka mig att få människor som köpte Z5P har just valt den kromade eller den guldaktiga istället för den svarta och därför blev det lite ont om såna i deras lager. Kolla på nätet så hittar du i princip den svarta hos alla återförsäljare!
     
  4. Motegi

    Motegi Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2012
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Mitt 3 abonnemang är på utgående och är väldigt sugen på en z5p, men till min stora förvåning så har de slutat sölja den. Någon som vet en 3butik i sthlm som har z5p på lager?