Moto Z/Z Force

Diskussion i 'Moto Z / Moto Z Force / Moto Z Play' startad av Sweden2, 13 jun 2016.

?

Vilken vill ni ha? Z eller Z Force?

  1. Z

    28,6%
  2. Z Force

    71,4%
  1. Psicosis

    Psicosis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    1 927
    Mottagna gillanden:
    2 516
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB
    Platta:
    iPad Pro 12,9" (2017)
    Jag är som sagt grymt kluven. Den verkar klara de dagliga arbetsuppgifterna galant, men för mer resurskrävande användningsområden blir det osäkert om man enbart studerar alla specs på ett papper. Det finns dessutom en huvudsaklig konkurrent jag har i åtanke just nu som fortfarande blir 400 riksdaler billigare.. Beslut, beslut.
     
  2. 2crueal4u

    2crueal4u Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2011
    Inlägg:
    413
    Mottagna gillanden:
    376

    MINA ENHETER

    Vilken konkurrent?
    Det beror på vad du ska ha den till.. Men jag föreslår att du åker och testar luren... Den känns rappare än min Note 7..
    Men för mig är det batteriet som är viktigast
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Psicosis

    Psicosis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    1 927
    Mottagna gillanden:
    2 516
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB
    Platta:
    iPad Pro 12,9" (2017)
    OnePlus 3 är det jag har i åtanke, det vore sjukt kul att ha en telefon som klarar 2+ dagars användning utan problem, skulle kunna byta ut min surfplatta med stats som den där får :P
     
    2crueal4u gillar detta.
  4. swejuggalo

    swejuggalo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 mar 2012
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    214
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12
    Haft min telefon Z ett antal dagar nu och är hel nöjd.
    Använder plast bumpern som följde med i kartongen plus batteri moto moden. Hade velat se flera bumpers tillgängliga som samtidigt klarar mods. Ser dåligt ut på den fronten ännu.

    Att kameran inte är direkt bra visste jag ju redan om. Jag hade andra prioriteringar.

    Lite besviken blev man av att laddarens kabel inte är löstagbar (verkar variera, då jag sett bilder med löstagbar sladd). Rätt logiskt iofs då det finns mycket skräpsladdar där ute som kan förstöra din telefon om du använder den i kombination med QC/Turbo laddare. Har åtminstone hittat en kabel som funkar till min vanliga "slöa" laddare i bilen...
    Jag hade velat ha batteri modden med trådlös laddning. Dock har jag läst påståenden om att den inte kommer till sverige. Sist jag läste så var det det samma med Z Force (stämmer det fortfarande?)
     
  5. Mats SGS2

    Mats SGS2 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    6
    Telefon:
    Oneplus 6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Oneplus 6
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Nokia 6310i
    Info:
    Jobbtelefon :-)
    Nån som orkat luska i vilka band z force stöder? Och är det som kanske importerat en z force? Hur gick ni till väga isf?
     
  6. Beagle

    Beagle Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jul 2010
    Inlägg:
    281
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Jag är också ute efter den, tänkte att man kanske kunde beställa från england eller så. Men har inte hittat den någonstans i eu. Någon som hittat den där den går att köpa?