Diskussion: Skärmproblem Moto X Style

Diskussion i 'Moto X (2015) - Allmänt' startad av spetsnaztnt, 1 aug 2017.

  1. spetsnaztnt

    spetsnaztnt Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jul 2017
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    8
    Hej!

    Är inne på min andra Moto X Style som nu har gått sönder på nåt konstigt sätt Skärmen blir liksom svart, men är fortfarande klickbar. Det händer också bara vid vissa sidor/appar eller vad man ska säga. Inställningar, exempelvis, fungerar bra och jag kan navigera mellan olika inställningar och välja hit och dit. Men hemskärmen, till exempel, är alltid svart. Och när jag ska gå in på skärminställningar blir det också svart. Och ibland är det helt godtyckligt känns det som, skärmen blir svart men vaknar sen till igen på samma bakgrund.

    Nån som varit med om nåt liknande? Det hela började efter att jag burit möbler med luren i fickan, så min tanke är att det är hårdvarurelaterat. Men det känns konstigt att det bara är vid vissa sidor den är svart om så är fallet.
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 630
    Mottagna gillanden:
    44 567
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Det låter lite märkligt som du säger. Har du testat en fabriksåterställning för att se om det löser problemet? Om det kvarstår återstår nog bara att göra en reklamation i sådana fall.
     
  3. spetsnaztnt

    spetsnaztnt Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jul 2017
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    8
    Japp, gjort en återställning men utan resultat. Eller ja, värre blev det till och med. Innan kunde jag se hemskärmen men inte efter återställningen :P
    Hade en annan bakgrundsbild innan som tydligen gick bra.