Hej
@Buzz! Riktigt tråkigt att höra att så pass många användare upplever samma fel.
Skulle du vilja hjälpa mig med att skapa en buggrapport så att jag kan föra det vidare för undersökning internt? Om du kan sammanställa nedanstående och skicka det till mig i ett PM skulle jag verkligen uppskatta det!
EDIT: Du kommer behöva aktivera Movie Creator igen för att kunna återskapa felet.
Telefonmodell (Inställningar > Om telefonen > Telefonmodell):
IMEI (Inställningar > Om telefonen > Status > Information om IMEI-kod):
Version, OBS: inte Android-version (Inställningar > Om telefonen > Version):
Felbeskrivning:
Hur man återskapar felet:
I tillägg till ovanstående skulle jag behöva en buggrapport, försök att ta den efter att du upplever att enheten är som segast.
Aktivera först Utvecklaralternativ genom att gå in på Inställningar > Om telefonen > Tryck på Version fram till att det står att du är utvecklare, gå sedan tillbaka till Inställningar och välj Utvecklaralternativ. Aktivera här USB-felsökning oich ändra Bufferstorlek för loggen till 4MB.
Vänta nu till att du upplever felet, gå då in på Inställningar > Utvecklaralternativ > Skapa felrapport, då börjar enheten att skapa en rapport och du kan följa förloppet via aviseringsfältet. Då det är klart så kan du i aviseringsfältet välja att dela rapporten, kan du dela den till exempelvis Google Drive eller Dropbox och skicka med länken med ovanstående information?
Om någon mer än Buzz önskar hjälpa till med en buggrapport så skulle jag uppskatta det, ta ovanstående information och skicka det i ett PM till mig.
Tack så mycket på förhand!
Click to expand...