Dessa fordon är relativt billiga - finns det verkligen en marknad för detta när en hygglig elsparkcykel om något år eller två kostar 1500-2000 kronor och finns hos var och varannan cykelhandlare? De blir förmodligen lättare och smidigare med tiden.
Kul i alla fall! De verkar använda både M365 och ES2 av bilderna att döma.
Har någon som sett dessa på plats möjlighet att kolla hur de löst bristerna på speciellt m365?
Undrar hur dessa hanterar svenskt klimat i det långa loppet? Varken m365 eller ES2 är som standard designade för att stå ute i regnet eller för att frekvent användas i väta - de kommer helt säkert att gå sönder om de inte designat om flera punkter och tätat ordentligt.
Speciellt under vintertid kan fordonen bli farliga om de inte utrustas med dubbdäck. Även löv nu på hösten är ett problem då greppet är rätt dåligt i och med de breda hjulen (lågt marktryck) med obefintligt mönsterdjup.
Last edited: 26 sept 2018