Redmi note 6 pro

Diskussion i 'Redmi & Redmi Note' startad av Hemska Sven, 5 nov 2018.

  1. Ploki

    Ploki Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2014
    Inlägg:
    868
    Mottagna gillanden:
    248

    MINA ENHETER

    Var det gratis frakt?

    Så både billigare och snabbare via euglobalcentral? Ali tycks ha spelat ut sin roll och det är EUbutiker som gäller.
     
  2. adrians

    adrians Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2009
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Det är gratis frakt om man betalar mer än 50€. Deras "Insured Economy Express Shipping" varierar beroende på vad varan kostar (2% av kostnaden), i mitt fall kostade det 3,60€ extra.

    Ser även nu att de har höjt priset på Redmi Note 6 Pro 4/64 med 10€ (jag betalade 180€, nu 190€). Mi 8 Lite kanske är ett bättre alternativ nu för 202€. https://www.eglobalcentral.eu/xiaomi-mi-8-lite-6gb-64gb-dual-sim-black.html

    Amazon.de säljer även Xiaomi-telefoner, antagligen med bättre returvillkor och frakt från ett EU-lager, men lite dyrare. Jag ville testa eglobalcentral efter att ha spanat in deras sida ganska länge, samt att det var billigare än Aliexpress till och med.
     
  3. ffodil

    ffodil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2010
    Inlägg:
    1 023
    Mottagna gillanden:
    412

    MINA ENHETER

    Har beställt två telefoner av Eglobalcentral sista månaderna, den första begärde jag pengarna tillbaka för efter att det gått 3 veckor då de påstod att den försvunnit i tullen.
    Testade att beställa en ny och efter tre veckor när den också kommit bort i tullen begärde jag pengarna tillbaka, men fick inga svar tillbaka efter upprepade skrivningar till dem. Dock dök den upp efter 32 dagar sen ordern blev lagd och betald.
    Nu sitter jag även med en telefon för mycket eftersom jag var säker på att nummer två inte heller skulle komma.
    Efter dessa erfarenheter av den butiken blir det inte fler beställningar där.
     
    Droid82 och Ploki gillar detta.
  4. Ploki

    Ploki Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2014
    Inlägg:
    868
    Mottagna gillanden:
    248

    MINA ENHETER

    Den där Mi8 verkar riktigt fin. Imponerande om man nu kan leva med notchen.
     
  5. ninjaa

    ninjaa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 dec 2011
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    Ni som har denna lur, hur har den med uppdateringar? Tänker främst på säkerhetsuppdateringar, ifall den uppdateras regelbundet eller om den halkar efter?
     
  6. KiXeR

    KiXeR Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2011
    Inlägg:
    210
    Mottagna gillanden:
    60
    Telefon:
    Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nexus 6P
    Den fick nyligen en uppdatering och då fick vi säkerhetspatch från januari. Helt OK med andra ord. Om du är ute efter regelbundna säkerhetspatchar bör du satsa på en android one enhet, ex. mi a2 eller a2 lite.

     
    ninjaa gillar detta.