First proper test? Disapointment!

Diskussion i 'Nokia 9 (2019)' startad av Benj0219, 12 mar 2019.

  1. Benj0219

    Benj0219 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2014
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

  2. Guts

    Guts Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2014
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    150

    MINA ENHETER

    Rookie gillar detta.
  3. Rookie

    Rookie Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2011
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Känns skönt med Juhos svar ändå. Om inte min telefon är ensam så tror jag nästan det är nåt med touchen på displayen som är lite knas och det drabbar läsaren. För när jag har problem att låsa upp den har jag även problem att väcka den med double-tap. Kan inget om telefoner i och för sig men ser bara ett samband.
     
  4. Guts

    Guts Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2014
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    150

    MINA ENHETER

    Dom har haft en jobbig touchscreen/screen flickering bugg i alla lurar som uppgraderats till Pie( på oreo märkte jag inget på min N7p). Dock såg jag en del rapporter att det verkar löst med senaste versionen för N7 plus. Men vet inte om dom fått rapporter på den buggen till N9. Själv lider min N9 av att skärmen flimrar till ibland men väldigt oregelbundet. Samt att det är omöjligt att skriva på tangentbordet då och då(SwiftKey går bättre). Rapporterade det i chatten så får se om det händer nått i framtiden. Tyvärr så är Hmd och mjukvara en ren katastrof just nu för nu har dom släppt en drös med lurar och inte fixat 6-8 månader gamla buggar innan, som sen följer med till nyare lurar.
    Blir det inte bättre med mjukvaran framöver hamnar nog luren i lådan.
     
    Rookie gillar detta.