Moto Z3 Play

Diskussion i 'Moto Z / Moto Z Force / Moto Z Play' startad av kirkx10, 29 apr 2018.

  1. no_jah

    no_jah Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2010
    Inlägg:
    103
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    OK, men konstigt att det tar så lång tid isåfall, eller är det någon form av kösystem tro?
    Jag fick ju hem och startade telefonen i torsdags, så jag kanske är långt bak i uppdateringskön, och då fick jag ju hem en massa månadsuppdateringar, men ingen pie-uppdatering.
    Finns det något sätt att forcera systemuppdatering?
     
  2. mrsjoo

    mrsjoo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jan 2013
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Tror det är ett kösystem, uppdateringarna slumpas fram ifall det finns tråkiga buggar och liknande. Inom max en vecka eller två borde nog du också få Pie

    Köra in den manuellt borde gå direkt, tyvärr har jag aldrig provat eller försökt mig på.
     
  3. no_jah

    no_jah Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2010
    Inlägg:
    103
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Ja, man får väl ha lite tålamod helt enkelt.
    Men angående bateritiden och flytet i telefonen så måste jag säga att det är riktigt imponerande med tanke på prislappen.

    Jag kommer från Moto Z som har väldigt dålig batteritid, och efter ca. ett års användning, har den nu lämnats in på service då batteriet troligtvis pajat.
    Den stänger oftast av sig efter ca. fem minuter efter att den är fulladdad efter natten, och när man sen försöker starta den så får man bara upp det där utropstecknet som talar om att batteriet är hel slut.
     
  4. no_jah

    no_jah Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2010
    Inlägg:
    103
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Så, igårkväll trillade pie in i min telefon.
     
    mrsjoo gillar detta.
  5. martinbeaver

    martinbeaver Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Såg denna på rea. Gillar designen, kan den vara värd att köpa nu eller bör man satsa på nån annan?
     
  6. rickards

    rickards Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2010
    Inlägg:
    1 737
    Mottagna gillanden:
    1 060

    MINA ENHETER

    Tror inte den får android 10 vilket är lite trist. Orkar du krångla lite kan du idag få en Motorola One Zoom plus trådlösa Motorola-hörlurar för 2400 kr på Tele2 vilket känns jäkligt bra. Är du inte tele2 kund får du teckna ett abbonemang som du ångrar omgående, och får då en slutfaktura på beloppet för telefonen.
     
  7. martinbeaver

    martinbeaver Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för tipset!