Bluetooth Problem S10+

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av Fear83, 5 apr 2019.

  1. Fear83

    Fear83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Nu vill jag kolla om det är fler än jag som har samma problem. Bluetooth har jag märkt att när jag kopplar den till bilen och lyssnar på musik så blir de tyst när mobilen är lås sen när jag tar upp modilen kommer ljuden tillbaka. Detta trodde jag var endast bilen idag testade jag ett bara bluetooth hörlurar samma problem där också läste lite har och där forum att de kanske finns en lösning till de. Jag gjorde det är att återställa nätverket och bluetooth testade igen och nej problemet kvar står. Finns det någon här som har samma problem och löst det eller ska man vänta tills samsung kommer ut med en uppdatering för att lösa problemet eller ska man lämna in den för att de ska kolla upp de.
     
  2. Bluejackme

    Bluejackme Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2017
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    70

    MINA ENHETER

    Har märkt av samma sak som du, sätter på en låt, släcker displayen och så blir det tyst så sätter jag igång displayen och blir tvungen att trycka på play igen, men det är inte alltid det blir så men 50/50 iaf, skit störande ibland när man e på språng och har händerna fulla, kämpar upp mobilen ur den trånga fickan för att lyssna på en låt, och precis när man stoppat ner den får man upprepa allt igen... Samsung fixa!

    Vill även passa på tacka er för erat överskottslager av dom otroligt fula vita galaxy budsen jag fick genom förbeställningen dom vita som folk inte ville ha ist för att kassera eran överskottsproduktion körde ni billigt PR trick att ni skulle vara så mån om era trogna kunder att skicka med dessa otroligt b****a pärlevit-skimrande sperm*a likande glans som hänger ut ur öronen, att man inte ens kan välja färg för en mobil som kostar 17000 kr är bara otroligt snålt utav er, nu är hörlurarna svarta iaf till viss del men hade helst sluppit att göra mig det besväret!
     
  3. aless

    aless Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2011
    Inlägg:
    243
    Mottagna gillanden:
    121
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 10 Pro, 12/256

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 10 Pro, 12/256
    ROM:
    OxygenOS 13
    Misstänker att ni lagt musikappen i viloläge eller att ni har energisparläge igång och att det inte alls har problem med bluetooth.

    Detta problem hade jag oxå, jag löste det genom att gå in på inställningar>enhetsvård>batteri>tryck på musikappen ifråga (i mitt fall spotify) och avkryssa sätt appen i viloläge
     
    night77 gillar detta.
  4. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 658
    Mottagna gillanden:
    4 297

    MINA ENHETER

    Har inte detta problem öht. Varken via bilen eller TWS-lurar. Kolla batteriinställningarna för appen.
     
  5. Fear83

    Fear83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER


    Ja de hade jag så nu är de fixat hittade denna videon när jag hade detta problem.


    View: https://youtu.be/HnoxUftXFqI
     
  6. Bluejackme

    Bluejackme Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2017
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    70

    MINA ENHETER

    Nepp min spotify är inte ikryssad att sättas i viloläge, så det är något annat som spökar, notera att detta inte händer varje gång utan 50/50
     
  7. CABBAN05

    CABBAN05 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 mar 2014
    Inlägg:
    1 627
    Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova Launcher
    Ignorera batterioptimeringar
    Allt som har med bluetooth och göra, samt Spotify eller den musikappen ni använder. Android 9 är ganska jobbig på deepsleep.;-) det här har funkat iaf på min note8
     
  8. CABBAN05

    CABBAN05 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 mar 2014
    Inlägg:
    1 627
    Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova Launcher
    Alltså vem skriver du detta till, tycker väl du ska det med Samsung, ;-)?
     
  9. Bluejackme

    Bluejackme Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2017
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    70

    MINA ENHETER

    Troligtvis till TS eftersom han va den enda som skrivit i tråden och frågar om det, men även till samsung för jag antar att deras folk sitter på forum som dessa och läser vad folk tycker om deras produkter och lika så polisen som sitter inne på flashback för att fiska information ;)