P20 Tillbehör

Diskussion i 'P20-serien' startad av Mr-F, 5 apr 2018.

  1. FutureWorld

    FutureWorld Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2013
    Inlägg:
    477
    Mottagna gillanden:
    154

    MINA ENHETER

    Verkar vara ett schysst skal. Man får hoppas att det inte blir för tjockt bara.
    Har inte beställt nåt skal än. Men skärmskydd i härdat glas och lins skydd i härdat glas har jag beställt
     
  2. Skånsk kraft

    Skånsk kraft Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2016
    Inlägg:
    146
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Hellre det än att jag får betala 1500 kr igen för en reparation. :( Jag beställde den nyss. :) Synd bara det är snigelpost. Kineserna är snabba men det är PostNord som tar lång tid på sig.

    Jag hade gärna köpt ett skärmskydd med en annorlunda konstruktion, en som inte det finns risk för att det ska komma fingeravtryck och smuts vid installation. Jag ska kolla om det finns någon som inte limmas fast.
     
  3. FutureWorld

    FutureWorld Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2013
    Inlägg:
    477
    Mottagna gillanden:
    154

    MINA ENHETER

    Jag har kvar fabriks skärmskydd. Så blir bara o ta väck de o sätta dit det nya i en dammfri miljö så brukar det bli kanon.
    Brukar dock aldrig ha härdat glas på kamera linserna. Men är 3 ST linser varav 2 sticker ut 2 mm så går ju inte lägga den på ett bord utan att få repor, så känns som ett måste med linsskydd
     
  4. Skånsk kraft

    Skånsk kraft Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2016
    Inlägg:
    146
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Jag har såklart också kvar det men jag tänkte på något betydligt starkare. Aha okej, värt att testa om jag inte hittar det jag tänker.

    Det har du rätt i men använder man skydd sticker linserna in. :)
     
  5. Skånsk kraft

    Skånsk kraft Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2016
    Inlägg:
    146
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER