Halebop pålitliga eller inte?

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av Droid104, 6 mar 2020.

  1. Asawi

    Asawi Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    4 433
    Mottagna gillanden:
    4 718
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite
    Platta:
    iPad Air 2 LTE
    VoWiFi är användbart i åtskilliga inomhusmiljöer, till exempel min nuvarande arbetsplats.
     
    bernard, Buzz och jnsson gillar detta.
  2. Dizzö

    Dizzö Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 feb 2019
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    29
    Yes därav bra att ha
     
    bernard gillar detta.
  3. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 487
    Mottagna gillanden:
    1 046

    MINA ENHETER

    Sidan på svenska, engelsk adress men företagets hemadress ukraina. ARN kunde inte göra nåt.
     
    bernard gillar detta.
  4. Rae

    Rae Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2019
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    36
    Jag satt i samma sits och inbetalningar/återbetalningar är inget dom sysslar med på supporten, dom ser om fakturan är betald eller ej, Reskontra inbetalningsservice är dom som hanterar återbetalning och kontroller av inbetalningar ifall den tex visas som obetald via Mitt Halebop eller av supporten.

    Som jag förstod det så gick Telia över till ett nytt faktura system och November fakturan 2019 var den första fakturan i nya systemet som skapa lite problem för vissa, i mitt fall visades fakturan som obetald men efter jag prata med Reskontra inbetalningsservice så var den betald och dom markera den sedan som betald så var det klart.

    Så i ditt fall låter det som okunnighet av personen du prata med via Reskontra inbetalningsservice, kanske för att dom har nytt faktura system?
     
    bernard gillar detta.
  5. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 361
    Mottagna gillanden:
    1 720

    MINA ENHETER

    Ett bolag med säte i Ukraina, då är EU:s tvistlösning online inget alternativ. Jobbig sits. Du kan ju undersöka om det finns någon ukrainsk motsvarighet till ARN, och ifall den tar emot anmälningar på engelska. Jag hade antagligen gjort det, för sakens skull och för att svineri inte ska löna sig. Men jag förstår om du inte orkar.
     
  6. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 487
    Mottagna gillanden:
    1 046

    MINA ENHETER

    Var en billig biljett. Spred storyn på en massa reseforum ett tag. Nu är sidan borttagen från nätet.
     
    N6290 gillar detta.