Samtalsproblem

Diskussion i 'Hero' startad av sajgoo, 27 sept 2010.

  1. sajgoo

    sajgoo Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2010
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjosan på er, nu är det så att när jag pratar i min kära hjälte mer än ca 5 minuter så får den för sig att göra så det låter som om jag står 100 meter från telefonen, enligt beskrivningarna jag fått, men detta går över på 20~ sekunder, så det är inte världens största problem, men har detta hänt någon annan och finns det något att göra åt det? Läste i Milestone forumet att det ska ha med brusreduceringen att göra, men detta händer även när jag sitter tyst och bara pratar, så det borde inte ha med det att göra kan tyckas.

    Antar att det finns trådar om detta, men hittade ingen ang. hjälten, men om så finns mottages gärna en länk så kan denna tråd låsas.
     
  2. nkewk

    nkewk Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    321
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Inte en aning faktiskt men annars kontakta operatören!
     
  3. Tomas.H

    Tomas.H Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 nov 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    100m från mobilen

    Har upplevt samma sak men bara vid enstaka tillfällen. Den jag pratar med hör mej jättesvagt, som att jag är långt långt från mobilen men sen kommer jag tillbaks efter en några sekunder. Jag brukar beskylla nätet för sånt fast jag vet inte om det stämmer. Sen är det ju komplexa system i mobiler, så det kan ju vara nån liten bugg i programvaran som ställer till det. :ehm: