Hej alla!
Det är bra att vi får kontinuerlig feedback direkt från kunder och olika forum.
Det är ju där det händer på riktigt.
Vi har en kontinuerlig dialog med vår nätleverantör om förbättringar och ni tar ju upp en del av dem här och vi har fångat upp områden till förbättring och jobbar verkligen med dem. Alla i teamet Chili/
Tre är rejält engagerade i att skapa en så bra upplevelse som möjligt för alla som har skaffat ett abonnemang hos oss på
Chilimobil och prioriteringen av Chili i nätet är på samma premisser som för tex
Hallon som går i samma nät. Helt ärligt, vi är ju så små att vi har ju inte råd med kunder som inte får en bra upplevelse så därför är vi "på" i varendaste fråga tillsammans med
Tre.
Att vi inte svarat på någon fråga är olyckligt och det är såklart inte alls vår mening att inte ta upp delar som eventuellt inte fungerar som det ska. Tvärtom, vi kan bara bli bättre med konstruktiv kritik och input.
När vi ändå är här i tråden kan jag droppa att vi under Q4 uppgraderar
Chilimobil med både VoLTE och VoWifi (Wifi-Calling) som vi också hoppas kommer förbättra prestanda och upplevelse av våra tjänster.
Hälsningar från oss på
Chilimobil (Lejla, Emma, Vivi, Suzanne, Fredrik, Johan, Hans….)
//Hans, medgrundare till Chilimobil i Sverige
Click to expand...