Sättet Vimla styrs på verkar vara under all kritik - eller så är det kanske avsaknaden av styre som gör att Vimla fungerar som det gör? Läste precis svaret från
@Viktor_Vimla i deras A.M.A som de har och det är pinsamt.
Men de verkar åtminstone ha lärt sig att sluta ge ut datum för saker - mig veterligen har Vimla inte lyckats hålla något av de datum som de själva har presenterat. De lyckades inte ens hålla datumet som
@Viktor_Vimla skulle svara på frågorna i tråden.
Från början var Vimla en otroligt intressant operatör, med bra inställning och som faktiskt verkade lyssna på sina
medlemmar - jag var då kund, hade ett abonnemang utan månadskostnad och gillade verkligen idén. Men nu verkar det fungera sämre än konkurrenterna, de verkar ha problem med funktioner som bara ska fungera och de lyckas inte leverera någon ny funktion alls. Jag vill gärna gå tillbaka till Vimla som extraabonnemang och håller därför koll på vad som händer - men jag blir mörkrädd varje gång jag kollar lite mer på hur det går..
Kunderna med Vimla kanske ska vara glada att de inte försöker få in nya funktioner dock - eftersom Vimla 2.0 verkar ha utmaningar med stabiliteten. Kanske är bra att inte sätta igång massa nya funktioner som skulle fungera ännu sämre..
Click to expand...