Köptråden Moto G 5G Plus

Diskussion i 'Moto G 5G / (8:e generationen)' startad av Swedroid, 13 jul 2020.

  1. MrKarisma

    MrKarisma Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2013
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    39

    MINA ENHETER

    Så, bästa telefonen jag ägt, tyvärr tappade jag den idag (precis som jag gjorde med föregående samsung A71) och skärpen sprack totalt. Går det byta glaset, och isåfall vad kostar det eller blir det att byta telefon för 3:e gången i år? Tacksam för svar.
     
  2. naDah

    naDah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2011
    Inlägg:
    316
    Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Apple iPad 4
    ROM:
    Stock
    Jag tappade min G7 Plus, tydligen för sista gången. Nu snabbladdar den inte och ladduttaget är ändå klart glappigt. Media Markt ville ha 1990 och det var ett godkänt pris så jag slog till. Har inte hunnit använda den i någon större utsträckning än så länge men jag förväntar mig att det är en Moto G som är nyare än den jag hade förut.
     
  3. MrKarisma

    MrKarisma Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2013
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    39

    MINA ENHETER

    Menar du att du reparerade din G7 Plus, att du köpte den senaste G-telefonen av samma modell, dvs G9 Plus eller köpte du en G7 Plus splitter ny igen på MediaMarkt?
     
  4. naDah

    naDah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2011
    Inlägg:
    316
    Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Apple iPad 4
    ROM:
    Stock
    Med tanke på var tråden ligger, så trodde jag att man skulle förstå vilken telefon det var som jag köpte. Kan det vara en 5G Plus kanske?

    Hur som helst så är jag inte alls nöjd med telefonen. Den laggar och hänger sig på ett sätt som jag aldrig har varit med om på Android. Eller ja, förutom det så är det en Moto G, som är lite nyare än den som jag hade. Så egentligen är jag ju nöjd.

    Kameran är rätt okej, duger för 'gram och liknande. Sjukt bra frontkamera.
    Men vidvinkel och makro hade man gärna fått skippa till förmån för kanske en större eller bättre sensor.

    Fingeravtrycksläsaren i strömknappen fungerar utmärkt, snabb som satan. Men jag föredrar ändå att ha den på baksidan.

    Skärmen är för priset lysande, pun not intended, och med HDR så behöver den ju just vara det. HDR var för övrigt något jag inte visste att jag behövde i mitt liv.

    Assistant-knappen är ganska meningslös. Enda gången jag vill använda den, är när jag inte vill ta upp telefonen ur fickan. Men då kan jag ändå inte använda Assistenten för det går inte med alla BT-lurar.

    Men för 1990 så är det en bra lur.
     
  5. James92

    James92 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Känns de lika plastiga som g30?