Problem: Cmore laggar till var 3:e sekund

Diskussion i 'Android TV' startad av paycheck, 6 sept 2021.

  1. paycheck

    paycheck Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2009
    Inlägg:
    258
    Mottagna gillanden:
    152
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S23
    Hej!
    Jag har Cmore-appen i TV:n (Sony KD-55XH9505) och ungefär var 3:e sekund hoppar bilden till vid live-tv. Vid play-program flyter det på som det ska. Alla andra playtjänster fungerar bra. Vad jag märkt är det endast Cmore som beter sig så här. Någon som har lösning på problemet?
     
  2. LiqWid

    LiqWid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2012
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Sorry för att jag gräver upp en gammal tråd här. Jag har exakt samma problem och det är oerhört störande. Har ingen lösning på problemet. Endast en workaround, om man chromecastar till TV:n istället så får jag inte de här problemen.
     
    Kristy gillar detta.
  3. paycheck

    paycheck Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2009
    Inlägg:
    258
    Mottagna gillanden:
    152
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S23
    Otroligt irriterande. När man väl sett det en gång så sitter man bara och väntar på att det ska lagga till igen.
    Mitt problem löstes dock automatiskt med en ny Cmore-uppdatering som kom någon dag eller vecka efter inlägget. Vilken version av appen kör du?
     
    Kristy gillar detta.
  4. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 501
    Mottagna gillanden:
    1 568
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Egen byggt.
    När jag hade C More på mina Android TV så var det lagg fritt har dock inte haft C More på länge, så är det bara få som upplever det så är det antaligen ramen på TV som börja bli maxad är det för många som upplever det så har det antaligen med någon updates av appen och göra och borde då kontakta C More för försöka få det löst.
     
    Kristy gillar detta.