10 vanligaste frågorna om Rockerpaketen och cashback
1. Jag hittar inte paketen i appen, varför? För att kunna ta del av våra nya erbjudanden behöver du den senaste versionen av appen. Du kan enkelt uppdatera Rockerappen direkt i App Store eller i Google Play-butiken.
2. Får jag som redan har cashback mer cashback om jag väljer plus eller premium? Ja, du får ytterligare 0,25 % i cashback om du väljer Plus och 0,5 % i cashback om du väljer Premium (så länge du inte nått maximal nivå om 10 %). Om du inte har cashback sedan tidigare så får du 0,25 % i cashback om du väljer Plus och 0,5 % i cashback om du väljer Rocker Premium.
3. Behåller jag min cashback oavsett vilket paket jag väljer? Alla paket har ett maxtak för cashback: 1 % för Rocker Standard, 5 % för Rocker Plus och 10 % för Rocker Premium.
4. Vad är ett virtuellt kort? Ett virtuellt kort funkar precis som ett vanligt betalkort med den skillnaden att du inte har en fysisk upplaga av kortet (vanligen i form av ett plastkort). Kortuppgifterna hittar du direkt i Rockerappen. Det virtuella kortet blir aktivt och går att använda direkt när du beställt det, du behöver alltså inte vänta på hemleverans.
Genom att använda kortuppgifterna från appen kan du genast genomföra dina köp online med kortet. Du kan också lägga till ditt virtuella kort i Apple Pay eller Google Pay och på så sätt betala i butik direkt med din mobil.
5. Jag beställde ett fysiskt kort innan paketen lanserades, kommer jag få mitt fysiska kort även om jag inte väljer Rocker Plus? Ja, självklart får du det! Väljer du inte Rocker Plus kommer kortet att gälla fram till utgångsdatumet.
6. Kommer mitt nuvarande kort sluta fungera om jag inte väljer ett paket? Ditt nuvarande kort kommer att fortsätta fungera som vanligt fram till utgångsdatumet på kortet.
7. Kan man byta eller avsluta ett paket? Självklart! Vänligen notera att våra paket Rocker Plus och Rocker Premium har bindningstid som måste löpa ut innan eventuell nedgradering kan ske. Rocker Plus har tre månaders bindningstid och Rocker Premium har sex månaders bindningstid. Du behöver ha meddelat oss att du vill nedgradera senast 30 dagar innan bindningstidens löpt ut. Kontakta vår support för mer information.
8. Vad händer om jag inte väljer ett paket? Gör du inget aktivt val kommer du vara utan ett Rockerpaket. Har du ett fysiskt kort kommer det att gälla fram till utgångsdatumet. Har du cashback och vill ha kvar din cashback samt fortsatt få cashback på dina köp måste du aktivera Rocker Standard, Plus eller Premium senast 2022-03-31.
9. Spelar det någon roll vilket paket vännen jag bjuder in väljer? Nej, din vän kan välja valfritt paket.
10. Hur betalar jag för Rocker Plus eller Rocker Premium? Månadsavgiften debiteras ditt Rockerkort när du aktiverar ditt Rockerpaket. Därefter debiteras månadsavgiften på den kalenderdag som motsvarar dagen du aktiverade ditt Rockerpaket. Om du inte har tillräckligt med pengar på ditt Rockerkort vid debiteringen kommer din aktivering av ditt valda Rockerpaket att nekas. Så snart betalningen godkänts kommer ditt existerande tjänst- och produktutbud att uppgraderas.
Fullständiga villkor finner du här:
https://rocker.com/allmanna-villkor/rockerpaket Click to expand...