Avslutad: Xiaomi Mi 10 Ultra 12/256GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Informerman, 24 mar 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Informerman

    Informerman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hej!
    Då jag har införskaffat en ny telefon så är det dags att säja min "gamla" pärla.

    Den är köpt ifrån Tradingshenzhen i juni 2020 och har haft skal samt displayskydd på sig sedan dag ett och är således i väldigt bra skick.
    Alla original tillbehör samt kartong följer självklart med, jag skickar även med en reseadapter så att man kan använda laddaren i Sverige.

    Trots sina snart två år så är den fortfarande en av dom bästa kameratelefonerna på marknaden idag (om man kollar på DXOMark där den ligger på 11e plats).

    I dagsläget så är bootloadern upplåst och en xiaomi.eu ROM (MIUI 12.5) installerad på telefonen, finns även möjlighet att roota om man så önskar även om den i dagsläget inte är rootad.
    Vill du/ni hellre ha original kinesiska MIUI (som såklart har stöd för engelska men inte svenska) så kan jag självklart installera det istället.

    Jag lägger upp ett par bilder som jag knäppte lite snabbt, önskas fler bilder så säg gärna till så fixar jag det.

    Telefonen finns i Surahammar men kan tas med till Västerås med omnejd eller skickas på köparens bekostnad.

    Jag tänkte att vi börjar budgivningen på 3000 kronor och avslutar den på söndag.
    20220324_092435.jpg 20220324_092456.jpg 20220324_092548.jpg 20220324_092601.jpg 20220324_092653.jpg
     
  2. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 426
    Mottagna gillanden:
    3 209

    MINA ENHETER

    Du har inga referenser här,skickar du först och man betalar när mobilen anlänt?
     
  3. Informerman

    Informerman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

  4. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 429
    Mottagna gillanden:
    8 363
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Praxis på forumet är säljaren skickar först om köparen har gedigna omdömen från tidigare affärer och detta saknas hos säljaren.
     
  5. Droid_269

    Droid_269 Guest

    3000:- om du kan skicka först och jag betalar när jag mottagit telefonen. Har 200 omdömen så mig kan du lita på.
     
  6. GmbH

    GmbH Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2012
    Inlägg:
    2 161
    Mottagna gillanden:
    999
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S23
  7. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 426
    Mottagna gillanden:
    3 209

    MINA ENHETER

    Eftersom som han inte vill skicka först så blir det inte aktuellt för mig
     
  8. ReKuFeSiN

    ReKuFeSiN Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2011
    Inlägg:
    169
    Mottagna gillanden:
    131

    MINA ENHETER

    Även jag med massor av referenser skulle kunna vara intresserad på riktigt men vill du inte skicka först som helt novis här på forumet så står jag över. Lycka till på Blocket eller Tradera.
     
  9. Informerman

    Informerman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Jag var inte medveten om att det var "praxis" på forumet att säljaren skickar först om man saknar omdömen då detta inte listades i K&S reglerna eller liknande. Jag har inte heller påstått att jag inte kan skicka den först :)
    För mig betyder det inte att man vill köpa den utan att man endast ifrågasätter säljarens trovärdighet gällande varans skick.
     
  10. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 426
    Mottagna gillanden:
    3 209

    MINA ENHETER

    Det handlar inte om varans skick ,det handlar om att du inte sålt något här på forumet förut och flera på forumet har blivit lurade här på forumet av personer som inte haft några referenser här på forumet,dom har helt enkelt betalat i förskott och inte fått något mobil därför frågade jag om du kunde skicka först och betala när mobilen anlänt så att man inte blev lurad,självklart ska du bara skicka till någon med bra referenser här så ett du själv inte blir lurad
     
  11. Droid_269

    Droid_269 Guest

  12. Informerman

    Informerman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Tråd stängd, såld på annat håll.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.