Klämde på en GW620 idag

Diskussion i 'GW620' startad av Swe, 26 feb 2010.

  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Onoff hade den på display, dock bara en dummy :cry:, undrar när de ska fatta att man vill känna på en riktig telefon. Tangentbordet kändes riktigt bra, slidern fungerade bra, men var lite sladdrig men det kan ju bero på allt folk som varit och klämt och "testat" hållfastheten. Det är synd att den inte har kapacativ skärm, då det inte fanns ett live ex att testa avstod jag köp vill inte behöva trycka hårt på skärmen. Annars verkar den vara kompetent lite mer cpu, android 2.1 samt kapacativ skärm och den vore nog ett trevlig köp. Fattar inte att FM-radio inte är standard, är det på denna modell, men android mobiler i övrigt, tycker jag är dåligt då det är en så låååååg kostnad att fixa. Jag menar hur mycket :money: tjänar tillverkarna på att snåla in på det, 50 cent per enhet?
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 754
    Mottagna gillanden:
    44 757
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Jag håller med dig om att GW620 till konstruktionen och formfaktorn inte alls är en dum telefon, speciellt tangentbordet tyckte jag själv var väldigt lyckat. Kan LG få fram en uppföljare med kapacitiv skärm och lite bättre prestanda, så ser jag inte varför man inte skulle ha en storsäljare framför sig. Det hade varit trevligt om man också kunde lämna Androids standardgränssnitt intakt, de behöver verkligen inte pilla på det.