Problem: Stänger av sig och går inte att starta!

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Golgor, 12 nov 2011.

  1. Golgor

    Golgor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 nov 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!
    Jag är ganska ny här men sökte igenom forumet så gott jag kunde men hittade inget liknande. Jag har märkt att ibland, ett par gånger i månaden, stänger min mobil av sig och sen går den inte att starta. Det enda sättet att få igång den igen är att ta ur batteriet och låta den ligga strömlös ett tag för att sedan sätta in det igen. Det händer oftast när mobilen ligger orörd längre tider, så som över natten eller liknande. Skärmen är alltså helt svart, och inga knappar fungerar. Det spelar ingen roll hur länge jag håller inne "on/off"-knappen, det händer inget.

    Detta har inget med hur pass laddat batteriet är för det har hänt både när den är helt nyladdad och halvt fulladdad. Misstänker lite att någon app kan ligga bakom men tänkte kolla här först. Är det någon som vart med om något liknande?
     
  2. Jakay

    Jakay Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2010
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

  3. Golgor

    Golgor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 nov 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har version 2.3.3. Jag hittar dock inga liknande problem som mig när det gäller att den inte vill starta upp igen. Alla verkar vara spontana omstarter. Men tack för länken i alla fall. Jag som tänkte installera Cyagenomod för att komma runt problemet, men den baseras på samma mjukvara så det hjälper tydligen inte. Damn!
     
  4. Jakay

    Jakay Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2010
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

  5. Golgor

    Golgor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 nov 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ok, tack! Jag är inte ensam i alla fall. Det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att det löser sig med nästa version, om det kommer någon sådan.
     
  6. Jakay

    Jakay Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2010
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Precis... Man har ju suttit och väntat på det ett tag.. =/