Nån mer än klantiga jag som tappat sin transformer?

Diskussion i 'ASUS' startad av StenHardon, 14 nov 2011.

  1. StenHardon

    StenHardon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    I dag gjorde jag den otroligt klantiga saken att tappa min transformer i golvet å den landade så klart på ena hörnet. :cry:
    Men jag kan ha haft tur för den fungerar fortfarande. Men hörnet den landade på vart lite inböjt så garantin är ju bortblåst och på vissa enfärjade bilder syns en svag störnig i bilden.
     
  2. Zerge

    Zerge Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    1 543
    Mottagna gillanden:
    456
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    Klantigt, inte kul för dig nu

    Sent from my X8 using Tapatalk
     
  3. StenHardon

    StenHardon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nä de e ju inte de. Å jag e ju inte direkt rik så jag fick ju spara till den länge me.
     
  4. SlayerBear

    SlayerBear Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 maj 2011
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tur att man inte tittar på enfärgade bilder så ofta! De är ju lite tråkiga i längden. :P

    Jag tappade min Iconia A500 i golvet och fick trycka ihop skalet lite. Så efter lite knak- och knäppljud så funkade den fint. Fast vem vet när eventuella fel visar sig.

    **
    Bjorn
     
  5. StenHardon

    StenHardon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja altså de va ju inte en helt enfärjad bild jag menade utan typ en bakgrunds bild som har enfärjad bakgrud med små grafiska element i å sånna finns de ju gannska många utav.
    Ja aluminium ramen som sitter runt skärmen låsnade på min me men den va bara att trycka dit igen men tyvär så syns de ju att den har åkt i golvet så blir de nått fel på den så lär jag ju inte få nått på garanti.
     
  6. PaW

    PaW Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    3-åringen gillar rita på Transformen och vill ju så gärna visa sina alster för far sin - med fart... Då for den i golvet och displayen sprack rejält så flisor flög på vissa håll... :mad:

    Gjorde olika förfrågningar till försäkringsbolag, Asus och säljaren - men insåg att det gick ej komma ifrån det sura utan bara gilla läget - beställa ytterligare en Transformer. ;) (Fick även pingvinstång - Inet <3)
    (Allriskförsäkring kan hjälpa - om man har...)

    Dock limmade jag på ett OH-papper och funkar mycket väl som reserv/lek pryl. Kopplade via HDMI till 60":aren och kör där ibland med ett litet smidigt fjärrtangentbord/musstyrning alá Logitech.

    Så allt blir inte grått och trist för den far i golvet. Vi har nu TVÅ! :cool:

    Mvh
    Pa
     
  7. yps

    yps Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2011
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har du något bra tips på ritprogram till ungarna?
     
  8. StenHardon

    StenHardon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja hade jag haft så mycke pengar så jag bara hade kunat gå å köpt en ny så hade jag nog inte ens skrive nått här att jag tappat den.
     
  9. PaW

    PaW Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    @"yps": Maja fyller i ritmallar - Coloring Book, Princess Coloring, Coloring Disney är några av de hon använder.
    Hon är även en hejare på AngryBird, men annars mest Mario på DSi:et... :D

    @"StenHardon": Den Asus hon hade paj var en present från farfar/farmor (och liten slant från föräldrar). Så inköpet blev väl mest typ - till pappa då jag använder den själv mest... ;)
    Dottern fixar sina behov korta stunder... än så länge. Sitter annars mest vid sin stationär/bärbar PC annars.

    /Pa