Missar samtal

Diskussion i 'Incredible S' startad av JojjeHellstrand, 4 dec 2011.

  1. JojjeHellstrand

    JojjeHellstrand Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag får meddelande att jag har missat samtal väldigt ofta. Tidigare hade jag en annan HTC då hände det aldrig. Jag har bytt sim kort, hjälpte inte. Jag har hört att man uppgradera telefon. Vet inte hur
     
  2. Droid119

    Droid119 Guest

    Det finns ju ingen uppdatering till Incredible S just nu.. men det sägs att Uppdateringen med Android 2.3.5 och sense 3.0 kommer den 10onde December. Men ta backup på alla dina appar osv(använd astro) och sen bocka av snabbuppstart: från hemskrämen->"meny"->inställningar->ström->avbocka "snabbuppstart" sen stäng av telefonen.
    nu hål ner volym ner + power tills du kommer in i Bootloadern använd volym ner för att komma ner till "Factory reset" sen tryck power:)
     
  3. aloe

    aloe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 sept 2010
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Blir mottagningen bättre efter factory reset ? för detta händer mig hela tiden på inc s
    Blir det någon 2.3.5 och sense 3 för jag läste att det inte var aktuellt för inc s och att verizon drog tillbaks alla inc s i us pga kavlitet issues
     
  4. Poontus

    Poontus Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    1 527
    Mottagna gillanden:
    174
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB
    Mottagningen ska inte bli bättre med factory reset.

    Förhoppningsvis med ny Radio, och HTC har precis släppt en ny Radio, återstår om det blir bättre eller om det är just kass hårdvara.
    Än så länge så har jag inte haft några problem med den nya Radion, (3822.10.08.28)