Fråga: Hållare till bilen?

Diskussion i 'ASUS' startad av magnus07, 27 feb 2012.

  1. magnus07

    magnus07 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tjena!
    Är det någon här som använder sin TFP i bilen? Eller rättare sagt, är det någon som låter sina barn använda den till att kolla på film i bilen? Har ni isåfall hittat någon bra hållare för att sätta fast den på nackstödet?

    Vi har ibland använt en gammal netbook när vi åkt långt så att sonen på drygt 2år kan få kika på några filmer men nu vill jag så klart använda den nya leksaken istället till detta men har inte lyckats hitta något bra fäste. Han är för liten för att sitta och hålla i den och av säkerhetsskäl vill jag inte bara luta den mot sätet framför honom utan skulle vilja spänna fast den runt nackstödet. Så, har ni några bra tips på lämpliga hållare/fästen?

    / magnus
     
  2. smacke

    smacke Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 aug 2009
    Inlägg:
    215
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

  3. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

  4. sulfobus

    sulfobus Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2011
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Jag en rem runt nackstödet som jag hänger det bakåtvikta skärmskyddet över. Letade innan efter riktiga hållare men det fanns inga som passade volvos feta nackstöd. Men det funkar bra och det sitter stadigt, och det funkar också för bakåtvänd barnstol, då man hänger den på baksätets nackstöd.

    Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk
     
  5. Evian

    Evian Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 nov 2010
    Inlägg:
    781
    Mottagna gillanden:
    279

    MINA ENHETER

    Såg i senaste utskicket från Kjell&co att dom hade "byggbara" fästen i moduler. Spana in om det kan funka...

    Sent from my MZ601 using Tapatalk
     
  6. magnus07

    magnus07 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tack så jättemycket för svaren! Har kikat runt lite men hittar inget som känns riktigt bra. O precis som "sulfobus" skriver så har Volvo jäkligt stora nackstöd där många fästen inte passar.

    Följdfråga till sulfobus, vad är det för för skärmskydd du använder? Lät som en enkel lösning när inte ett fäste verkar fungera...
     
  7. JPehrson

    JPehrson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2011
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER