Separera namn med ett kommatecken.
Ja, kompetensen har inte funnits någonstans. Ingen kunde hjälpa mig.
Verkar som att man får rätt olika bemötande från olika länder support också. Engelska supporten har varit trevligast hittills. Sämst är nog...
När jag tyckte att de kunde skicka en ny telefon så påstod supporten att de inte kan göra så.
Det var googles store support som föreslog att jag bara skulle neka att ta emot det. Så tar de ut en avgift då så blir det polisanmälan.
Nu skickades min telefon som beställdes för snart tre veckor sedan. Ja, den kommer jag strunta i att ta emot. Den andra telefonen jag beställde...
Jag testade att göra en ny beställning efter att den första fastnat i en evig limbo. Beställning nummer två funkade betydligt bättre, fick DHL...
Beställde en vit 3A samt ett fodral med färgen Seascape. Fodralet verkar inte ens existera i storen längre, så jag undrar ifall det är den som saknas.
Jag summerar min köpupplevelse hittills. Ja, kände att jag inte hade något annat val än att annullera min order. På två veckor har inte ett skit...
Testade att kontakta tyska supporten via chat, de skickade vidare mig till engelska supporten. Engelska supporten sa att eftersom jag redan...
Jo, de visste vad en Pixel 3a är och undrade direkt vilket land jag beställt den ifrån eftersom de visste att den inte säljs i Sverige. De fick...
Ringde och pratade med svenska store supporten och fick ett mail. "Vi ser att du gjorde beställningen efter att den sista försändelsen hade...
Är det ingen annan som råkat ut för att den bara fastnar i "Försenad". Är det slut på just Pixel 3a Clearly White, eller är det någon annan som...
Nä, det händer ingenting med min beställning. Jag har kontaktat Google store support för att se om de kan ge någon ETA. Men inte fått svar än.
Beställde i fredags, kollar jag beställningen nu så står det: "Leveransen är försenad. Vi ska se till att du får den snart, och vi meddelar dig...