Separera namn med ett kommatecken.
Jag fick mina poäng igår, ungefär 5 veckor efter beställning och 4 veckor efter att jag fick hem den.
Nej, det går inte. (Man får med en ram att klämma fast mobilen i för att göra monteringen av glaset.)
Kul att du är nöjd! Jag är också väldigt nöjd med själva glaset. Tyvärr funkade det inte med mitt skal, Spigen ultra hybrid med magnet. Skalet...
Nej, i summan som drogs från kortet när jag köpte drogs bara de extra 1500 för inbyte. Pengarna för själva inbytesvärdet drogs inte av. Det var...
Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få tillbaka pengarna för inbytestelefonen samt rewardspoäng? Jag har inte fått något av detta.
Jag är nöjd med skärmskyddet. Har dock lite problem med mitt skal, Spigen ultra hybrid, kanterna på sidan är så pass höga och tighta att det...
Jag kan rekommendera det här som jag skrev om tidigare, Tillbehör till S23 Ultra Täcker även kameran, upplever inte att det påverkar kameran men å...
Jag har nästan blivit av med de korta ljudavbrott jag hade problem med tidigare. Har inte bytt kabel men fått senare versioner av AA installerad...
Jag hörde inget från om abonnemanget eller fick något SIM-kort. Kontaktade Samsung som hänvisade till att Vimla skulle höra av sig och om dom inte...
Jag har köpt det skalet, skrev några rader om det två sidor tillbaka i tråden. Var lite tveksam först men har bestämt mig för att behålla det....
Jag fick också erbjudande om laddaren tidigare men kunde bara använda en kod per beställning och då var det fördelaktigare med koden som gav 10%...
Jag har satt på detta glas:...
Även jag fick mailet om Care+ idag, syns även i Members-appen att det är aktiverat. (Skrev i chatten med dem igår och de kunde inte lösa problemet...
Fick hem Spigens skal med magnet (det första som länkas i det citerade inlägget) idag. Hade samma skal fast utan magnet till S22U och tyckte det...
Det ska synas i Samsung Members appen. För mig står det bara att det går att teckna i 57 dagar till, inte att det är aktiverat.