Millwad
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 13:56
Blev medlem:
4 jan 2012
Inlägg:
1 831
Mottagna gillanden:
1 916
Ort:
Göteborg
Sysselsättning:
Ekonom

Millwad

Senior Droid, från Göteborg

Medlem
Millwad sågs senast:
27 mar 2024 kl 13:56
    1. Yoko666
      Yoko666
      Köpte en chromebook av Millwad. En helt perfekt affär, mycket nöjd med Millwads hantering över lite strul som uppkom, löste sig utan att det ens var ett problem. Rekommenderas varmt! Allt superduper.
      1. Millwad gillar detta.
    2. alexelrey
      alexelrey
      Sålde 3 högtalare till @Millwad
      Supertrevlig och snabb betalning resulterade i en snabb affär, rekomenderar!
      1. Millwad gillar detta.
    3. iMPOSTER
      iMPOSTER
      Köpte en surfplatta av Millwad. Allt funkade enligt beskrivningen och affären gick snabbt och smidigt. Rekomenderar Millwad som köpare/säljare.
    4. ol-korv
      ol-korv
      Köpte en telefon av Millwad. Inga problem alls. Varan i bra skick som utlovat och bra packat under frakt. Rekommenderas!
    5. filipmak
      filipmak
      Inget köp/ sälj men han gav mycket hjälpsam information i ett forum som jag skapat! Uppskattas! :)
      1. Millwad gillar detta.
    6. Lokf
      Lokf
      @Millwad svarade på min bytesannons angående smartphone här på Swedroid och vi genomförde ett distansbyte via Postnord, det gick både snabbt, smidigt och kändes säkert samt att han är trevlig att göra affär med. Rekommenderas varmt!
    7. spigen
      spigen
      Sålde en mobil till @Millwad och det var jättetrevlig kommunikation och supersnabb betalning. Perfekt på alla sätt och vis. Mina varma rekommendationer!
    8. nixs
      nixs
      Sålde ett Miband 5 till Millwad, rakt på och enkel kommunikation.
      Rekommenderas varmt.
    9. flipp
      flipp
      Sålde en Mi 10T Lite till @Millwad. Snabb betalning och som alltid supertrevlig. Rekommenderas!
    10. Traktor 12
      Traktor 12
      Köpte hörlurar av Millwad. Smidigt! Kan absolut rekommendera honom.
    11. Marrox
      Marrox
      Köpte en Samsung A52s av @Millwad. Inga problem alls. Rekommenderas starkt!
    12. sergio_2009
      sergio_2009
      Köpte Galaxy Active 2 klockor av @Millwad , snabb och trevlig kommunikation, bra packat, snabbt skickat, allt kom i perfekt skick. Rekommenderas varmt!
    13. jbr
      jbr
      Jag köpte en Mi 10T Pro av @Millwad.
      Allt enligt beskrivning, bra kommunikation, snabb hantering.

      Rekommenderas!
    14. darkshippo
      darkshippo
      Super säljare! Köpte 5 skal och ett glasskydd från Millwad. När jag öppnar ena skyddet från förpackningen så saknades det powerknappen som gjorde att man inte kunde använda det. Då får jag pengar tillbaka för skyddet!. Toppen! =)
    15. jimel
      jimel
      Sålde ett par Google högtalare till millwad, snabb betalning och mycket trevlig.
    16. fraxion
      fraxion
      Köpte en NES Mini Classic av Millwad. Snabb leverans och bra kommunikation
    17. tndb
      tndb
      Köpte en webbradio av Millwad, snabb hantering och bra kommunikation!
      1. Millwad gillar detta.
    18. svenphone
      svenphone
      Sålde en OP5T till Millwad. Snabb betalning, schysst kommunikation. Rekommenderas för en bra affär!
    19. namor
      namor
      Köpte en GoPro Hero 2018 av Millwad, inget att anmärka på.
    20. abbanovitch
      abbanovitch
      Köpte en Huawei P30 av Millwad. Mycket trevlig säljare. Betalade på egen initiativ mellanskillnaden för tryggare frakt. Alltigenom en problemfri affär.
      Rekommenderas varmt
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Göteborg
    Sysselsättning:
    Ekonom
    Telefon:
    Pixel 6A
  • Laddar...