Separate names with a comma.
Tack för era snabba svar! =) Mail skickat till Proshop nu och en rejält irriterad kommentar kommer komma på prisjakt inom en snar framtid! =)
Okej tack för utvecklingen av svaret =) Gör mig tyvärr inte gladare, så jag ska skicka tillbaka telefonen. Jag köpte den i tron om att den var...
Ursh då var det som jag befarade... hur kan dem ens få göra något sånt utan att skriva att det är en reklamlur jag köpt. Skamligt och nu inser jag...
Hej, jag köpte min Samsung s7 från Proshop och fick precis hem den. Slår på luren och går in på program; ser då att jag har en hel mapp som heter...
Tack för svaret snälla du :)
Hej, Jag har insett att jag vill flasha min telefon och det görs med ODIN. Min fråga är var jag hittar den ultimata romen eller firmware - det...
Det lät väldigt billigt. Jag ser även gärna ett svar på var det görs för 500kr =) Tappade min S3 idag men skärmen sprack inte mer än väldigt...
nu har jag fixat in 4.0.3, dock är det fortfarande med TRE program osv osv... Det jag ville slippa! Ladda ju ner firmware "nordic" och inte tres...
Skall göras rufy93 =) Tusen tack för svaret
Har sådär en 15 tabbar på datorn, men blir inte klokare för det =) Tänkte ge mig på detta du skriver. Har laddat ner en firmware med hjälp av...
Finns det? =)
Tack båda för snabba och fina svar. Snabb fråga: vad betyder "ICS"? Kort och gott så bör jag alltså roota telefonen och i den vevan lägger man in...
Hej, lär finnas samma fråga på forumet i hyfsat lik formulering, men jag måste fråga ändå... Min mobil kom från TRE, full med reklam och "kladd",...
Jag kör med mw600 och original lurarna och tycker det funkar väldigt bra med alla knappar på den. Hör folk bra i samtal och musik fungerar väldigt...
HTC Desire HD
Poontus, vad säljer du för batteri? Är det garanti och funkar det bättre än originalbatteriet?
Jag har missat att skriva, att mobilen är ny för mig, men inköpt begagnat =) Förlåt för det missförståndet. Så denna tråd kan vara bra att läsa i...
ofyfan vad ni kan. blir så ivrig att jag inte vet var jag ska börja ^^ *allvarligt* Måste tyvärr diska och glo på en film hos polaren först......
Mycket trevlig läsning muhsli tack =) Ska testa allt detdär. Skärm och gps osv är logiskt javisst och det stänger jag av när jag inte använder det...
Tack båda, ska kolla upp juicedefender och Timeriffic, båda låter högst intressanta! har också råkat ramla över info om just detdär med usb...
Hej, jag har precis köpt en Desire hd. Måste börja med att säga, att det är en underbar telefon. Somnade kl 11 imorse, hade så mycket att dona...
finns det ingen bra spelare? Sitter också och letar, söker och kommer hit... en död tråd!? =) Är mVideoPlayer BÄST, eller vad sägs?
hur är den i övrigt? trivs du att surfa, sms, ringa med den?
Varför känns denna tråd som ett fiske efter kunder? Någon som KAN skriva någorlunda bra på Svenska och som faktiskt beställt och fått sina saker...
jag kan göra bytet åt dig istället ;) lägger 1k och min dhd mot lgn =)