Separate names with a comma.
Inget jätteproblem, men efter uppdatering nollställdes tydligen räknaren för index till bildfilerna (kameran. Hade ju varit trevligt om den följde...
Behöver lite fler allierade: KFE5QU Tackar!
Behöver lite fler allierade, lägg gärna till mig: KFE5QU
Startade om.. ni är välkomna att lägga in mig som allierad, kommer dock ta det lite lugnare denna gång :) KFE5QU
Söker allierade.. :) VHGKTH
Nu finns ett program som heter LiveHockey på market.. där kan man välja att bevaka svenska matcher, elitserien mfl. Tyvärr saknas notifikation och...
Tack för tipsen! Hoppas att att de fixar detta vid någon uppdatering...
Här utnyttjat min Hero som väckarklocka några månader och det här fungerat bra.. men nu hörs inget ljud. Jag har kontrollerat ring- och medialjud....
Skulle sitta fint med ett program som bevakar elitserien i hockey... liknande soccer livescore, som är grymt.
FlexiShield och Bugatti är ju helt olika typer av skydd. Jag äger båda, men använder och föredrar den förra. Vill man ha ett diskret skydd och...
Måste bara tipsa om FlexiShield... skaffade ett ganska snabbt efter att jag fått min Hero, den har suttit på sedan dess....
Jag har också råkat ut för att telefonen helt plötsligt är avstängd.. den reagerar då heller inte på att man trycker på "on/off"-knappen, utan...
Av tidigare erfarenhet brukar det finnas mängder av guider.. ibland hittar man någon riktigt bra. Tanken med mitt inlägg var att få tips av någon...
Skulle gärna vilja ha tips på någon bra guide för att konvertera filmer för uppspelning på Heron. Antar att den stödjer flera format... men är ute...
Denna bör fungera ok med den bruna: http://www.mobilefun.co.uk/flexishield-skin-for-the-htc-hero-black-p21211.htm Finns fler färger också......
Den finns där, undangömd någonstans :) Den aktiveras iaf när du kör Google Maps... och du kan också välja att "Geo"-tagga bilder, man ser då...
Jepp, det är bara runt om mobilen.
Jag har haft skärmskydd på ett flertal mobiler... men på något sätt har det aldrig kännts riktigt bra... kan ha varit svårt att sätta på.. någon...
Intressant. Med senaste uppdatering? Hur ser formateringen på mottagarnamnet/mobilnr ut (i mottagarfältet) då du väljer genom...
Ingen som kan bekräfta detta? Skulle vara perfekt med ett förslag på en smidig lösning också :)
När jag ska dela med mig av en bild ("Share -> Message") och skicka den via MMS så har det räckt med att skriva in några bokstäver i...
Råkade ut för samma sak... installerade den senaste versionen 2.0.4 i tron om att den skulle fungera bättre än den medföljande. Dock började...
Yes! Fick det hela att fungera igen.. tackar! :)
Uppdaterade min Hero precis... Tog en backup med "MyBackup" innan... valde då endast Data, sms/mms, systeminställningar etc. Upptäckte dock...
Skulle också vilja ha ett svar angående ett bra backupprogram. Har en Hero sedan nån vecka tillbaka... Tidigare backup/restore med S60 har i...
Tack! Tänkte att det kanske kunde vara på det sättet...
Har nyligen fått min Hero och nu har jag laddat hem Keepassdroid. Man ska tydligen föra över en databasfil till sd-kortet. Antar då att man...
En fråga ang. Keepassdroid/Keepass sker syncningen med Windows med en vanlig BT-anslutning eller måste man köra med HTC sync eller liknande?...
Min Hero kommer snart på posten och jag tänkte be om tips på några program. (Har använt dessa flitigt på mina tidigare mobiler) RSS klient...
Perfekt! Och isåfall kanske man t.o.m. kan skippa att föra över HTC sync till nya kortet.. Tack för svaret!
Jag har precis beställt en Hero... beställde även ett 16Gb kort. Är det bara att plugga in detta kort direkt (innan första uppstart)? Tänkte...
Hej! En nybörjarfråga här.. Vad jag har förstått så bör man ha (måste?) ett Google-konto + GMail för att kunna utnyttja Heron på ett bra...