Separate names with a comma.
haha nu blev jag grinig när jag fick lägga huvudet på sne för att kolla på dina videos, men jag väntar med spänning på ett släpp ;)
Har löst problemet men inte på ett tillfredsställande sätt, det visade sig att jag fryst stock meddelande appen pga att man då slipper en call log...
Har ett problem med Telenor och Mms, det är så att jag kan skicka mms men inte ta imot, har försökt med telenors kundtjänst som skickar en pdf fil...
Det är väl bara att köpa en pouch med större dimensioner, mät och kolla eBay Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Same here! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jag väntar nog tills dom fått ordentliga appar auto sync från kameran osv men ser inte helt tokigt ut
haha ja hela 6.50sek inkl frakt
finns hur mycket som helst på ebay men du får tänka lite utanför lådan ----->Dust Cover<----- ;)
hjälper dig med en länk eftersom 2x Battery ger inget. 2x Battery - Battery Saver ska testa direkt, man tackar.
/sdcard/external_sd
stämmer bra, kolla på den här listan så har du lite att gå efter Prisjakts listade telefoner med android annars har du ju...
haha nej det var inte så jag menade ville bara påvisa att h*n ska läsa lite på sidorna. Supermobil nej. tanken har inte slagit dig att om det...
+1 på den, och för en hundring till får han nog en bättre begagnad Sgs men vill inte köpa begagnad så han köper hellre en kina lur det är förvisso...
Inte troligast den ÄR fake. du har ju specsen på sidan och kan läsa dig till att det är en resestiv skärm. du säger att du vill spela spel på...
att den har en processor på CPU 416MHz+208 MHZ MTK6516 är väl ingen höjdare? ingen gps (kanske du inte behöver) sen framgår det inte riktigt om...
har du kollat här Någon som fått igång Google music beta? ?
tänk på att du kan åka på tull och moms om du beställer från de sidorna och att det inte är halv gratis att skicka tillbaka telefonen om du skulle...
har du rootat går det, root explorer alt titanium backup och gör en backup på dina apk's
webradio/spotify etc i bilen remote till datorn/spotify/mus/tangentbord köksradio/webradio/spotify
har du köpt den på ebay så fråga säljaren du köpte den av, https://swedroid.se/forum/post649618-860/ finns ju en säljare där som du borde kunna...
fungerade utmärkt man tackar!
Tar gärna imot en med, har Swedroid fått nån och skapat profil? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
GameBoid??
bytte yongzh inte bara sätt att distribuera sina appar? kolla slideme så finns dom där gratis
stämmer och är riktigt smooth på min sgs2
funkar det bra? för den är inte kompatiblem med min sgs2 när jag kollar på datorn och hittar den inte på telefonen. en liten mini rewiev tack ;)
så ditt val av telefon beror på om det går att köra crackade appar och spel? behåll då din iphone i stället.
har du provat söka no lock på market och testat någon av de otaliga appar som finns där?
toppen! hoppas du hinner få det innan midsommar, själv är jag ekonomisk/snål så jag betalar inte 189kr för ett batteri som kostar 25kr inkl frakt...
fungerar gör det rikgtigt bra dessutom men för någon vecka sen så kan jag inte svara med svarsknappen, och innan någon sägger att it might be...
ja nej tyvärr kan jag inte skicka något idag eftersom jag beställde batterierna idag, alternativet du har då ärr att köpa en sådan här...
ja du kanske har rätt, men det kanske även stämmer som dom säger att det är köparens marknad, men jag önskar dig lyckat till med försäljningen....
ES file explorer klarar rar, men inte med lösen tyvärr annars funkar unrar pro för rar även MED lösen
går det inte bra med ebay? Klicka här annars får jag väl ta hem ett åt dig och skicka över om du inte hittar i Uppsala. om det kan ha negativ...
Nej ingen chatting, men det har jag Trillian till. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nej bort bytt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
hmm på min så funkar det att importera när jag tar i mot ett vcf gjorde det senast i fredags fick upp ett alternativ att importera.
nu måste jag ut och hitta mig ett ex bara för att jag är prylgalen
Friendcaster klarar av det.....Friendcaster
det har jag gjort, det stämmer för att slippa alla sms i call loggen, problemet jag också märkt är att nu när jag bytt till chompsms och även...