Separate names with a comma.
ni som använder denna rom... hur är det med uppspelning av 720p och kanske 1080p material? lagg? eller flyter det på bra.
http://www.facebook.com/htcdesirehd deras senaste "status uppgradering"
om den buggar sig som det har gjort för mig och några andra så sparar du Mycket batteri.
ja, så fort jag tog bort kontot så var problemet gone..
ja sherlock, jag hade verkligen inte gjort det när jag hade det här problemet....... klart jag hade usb-felsökning på. jag skulle kanske ha...
hmm, jag vet inte om musiken hörs fortfarande efter att man har stängt av... jag evt att man kan ladda sidor och sånt i bakgrunden i surfandet...
Jag och en till här i forumet testade våra mobiler på en benchmark som heter linpack for android där man kollar hur många MFLOPS man får. normal...
ja alltså 15MFLOPS är ju jättedåligt.. det måste vara något som drar i bakgrunden.. för mig var det htc sync och om du använder USB-felsökning så...
problemet är löst nu iallafall.. det var min htc sense syncning som segade ner allting. tog bort syncning och kontot på mobilen. alltså htc sense...
du kan aktivera USB-felsökning under program->utveckling vi har samma problem på desire hd ;p
ja, 10 posts senare har man fattat att det är något som kör i bakgrunden... finns det en sherlock som vet vad problemet kan lösas med... :P?
ja alltså, jag har provat flera reboots och försökt döda apps och grejer som står och drar i bakgrunden oså.. still no good :/ med vilket...
jorå :) har varit inne i det här forumet sen dag 1 så har koll på allt sånt där.. känns det som iaf! samtidigt är det skumt att i watchtower så...
jag laddade faktiskt ner precis den version som finns ute. den är betydligt nyare än den swedroid använder som är version 1.1.6 medan min är...
https://swedroid.se/test-av-htc-desire-hd/ enligt swedroids tester så har dem fått över 40mflops. det är många andra som får runt dem...
vad är det för klass du köpt? spelar det någon roll för hd inspelning och sånt?
aldrig sett förr tyvärr. har redan nå gummifodral.. ;p ser nice ut!
låter verkligen bra! jag hoppas att google tar får lite vett i skallen och gör nästa google phone med HTC så att man får både kvalité och får...
haha, nej men det är bara för att visa att det går, sen kan man alltid hoppas att dem lägger ner lite tid och fixar så det fungerar :D
http://www.youtube.com/watch?v=3LCN0n_FkMY jag hoppas att XDA devel... får igång 3.0 i DHD :D verkar ju som ett riktigt stort steg framåt ;D
handlade nytt batteri, orginalet krossar den ännu... men jag har med mig den som backup, den är inte 100% kass ändå :P bara inte bättre än...
låter som att din dhd spyr på dig :P hoppas problemen löser sig.
hmm, skumt att det inte funkar för dig ove, kanske funkar snart? jag hade på wifi och autosync så kom allting upp bara. jag har reggat mig och...
la min mobil på autogrej och wifi på, så kom htc sense upp (har svenska språk) och det fanns massa nya widgets ute där istället för bara tärningen...
är så i början, blir bättre allt eftersom.
nä, jag läste detta på xda dev också, dvs att uppgraderingen kommer 2 månader efter S- mobilernas släpp som är i april. så enligt det där kan det...
tänkte om det finns så att man kan klocka upp / ner utan att behöva roota/flasha osånt.
alltså, har jag hållt med sånt här men om 3.0 blir riktigt fungerande snart så är del väl dags för mig också ;D kan inte htc hoppa över 2.3 osv...
jag säger fortfarande slutet av Q1. wait and see ;)
jag hade ett sånt där gummi-skal-skydd men använde aldrig den, men jag ska ta och använda den igen tills all skärmsprickande har lugnat ner sig...
HTC själva sa i slutet på Q1 läste jag på androidcentral. tror inte på det där för tillfället ;P
skulle någon kunna förklara på svenska om hur jag kan ändra skins på min DHD? jag har förstått att mobilen inte behöver vara rootad eller...
jag har inte ens haft en 1/50 av dem problem som folk har haft här, dvs att det har inte varit 100% problemfritt heller. Men jag ångrar inte mitt...
om ni har telia lr tele2 spelar väl väldigt lite roll... nu skrämde ni iväg uppdateringen! bra jobbat.. :P
jag har inte fått ngt än heller.. både manuellt och autoupdate.. =/ hoppas hoppas! jag vill också ha bättre batteritid,kamera.youtube osv.. xD...
allt fungerar utan problem för mig :innocent:
kan man inte uppskatta mobilen för hur bra den egentligen är så kan man lika gärna byta till en tråkig iphone som aldrig strular och förblir...
iphone 4 är kul ett tag, desire hd är kul bra mer än ett tag! och skärmen... the screen, oh the screen! fortfarande hype över den ;D
inge idéer? :/
en vän och hennes desire hd har följande problem: hon kommer inte åt sina sms, mobilen säger att det inte går att typ synka smsen. Har nån en bra...