Separate names with a comma.
Samma här har också fått den.
Jag håller med asså min känns mycket rappare och flyter på bra nu efter denna uppdatering sen ändrade jag till 8 också.
Hej. Jag jag hade samsung galaxy s o s2 så kunde man roota gamla mobiler. Men går de i dagens mobiler? Jag har samsung galaxy 21ultra idag.
Kan man roota samsung galaxy s21 ultra?
Det blir intressant o se hur bra batterid den har.
Okej då vet jag. Tack för svar
Vilken processor är det är det samsung egna eller snapdragon?
Fyfan vad jag ångrar mig o uppdatera min mobil... min blev seg o laggar lite o bete sig konstig. Förra jag hade flöt på sjukt bra o allt funkade...
Okej bra o veta, googlade o kolla lite på Youtube men ser enkelt ut men dom, dom har visst ändra lite men inte så mycket...Men det blir säkert bra
Okej ja de kanske va så förr i tiden man sa så. Ja jag hoppas det också allt funkar felfritt nu
Sen nya andriod och one visioner dom ändrar helt o hållet, ibland kan det va svårt o lära sig men jag är rätt så kunnig o lättlärd av teknik men...
Nu kommer jag uppdatera min Samsung s21 ultra till nya Android 12. Jag har kollat o läst mycke, det har minskat mycke på buggar nu i 12. Så känns...
Detta ser min batteri tid ut. Jag tycker denna är grym, behöver ibland ladda 1 gång per dag men sällan. Räcker minst 2 dagar för mig. Hård...
Jag köpte min mobil förra året 2021 i mars på media markt och jag har lite egna erfarenheter så jag brukar aldrig uppdatera mina appar o mobilen...