Separate names with a comma.
Söker en tangentbordsapp där tangentbordet ligger i överkant på skärmen och texten som skrivs fabriceras i underkant... Kanke redan finns, men jag...
Eftersom micken sitter där den sitter, till vä under telefonen har jag märkt att den passar oss vänsterhänta sämre.... Håller jag den med höger...
Hör ofta den jag pratar med i luren säga "Va?, prata högre, jag hör inte" Upplevde det som att det blivit väre sedan 2.1 romen (Kör original...
Som jag fattat det var win7 från början en uppdatering av vista, men med vistas buggar fan de för gott att göra den till ett nytt os å på så sätt...
Tack för svar. Så det måste alltså till en app för att få till det? Har testat lite appar men inte hittat någon tillräkligt stabil/enkel... Ska...
Har letat men hittar inget matnyttigt... Går det att dela ut filerna på sin androlur (HTC Hero 2.1 ej rotad) via hemnätverket (wifi router)? Så...
Tackar, routern är en WNR1000 (N150) Ska rota fram manualen å försöka få till detta då... Stort tack!
Har lite bekymmer som jag inte rår mig på! (Ber om ursäkt om jag postar i fel forum, verkade lämligast här?) Har ett nätverk hemma som består...
Woo! Nice... Ungarna vart stormförtjusta de med... Testade naturligtvis i min Hero, fungerade inte :-( En bild jag lyckades spara... [IMG]...
Wow, vet inte riktigt vad man ska använda den till, men att eller OM det funkar är ju bara det rätt fränt? Jag menar, står man så att man ser...
Låter ju inge possitivt! :p Jag skulle kunna tänka mig att den perfekta appen för mig skulle vara ett program med en inloggning med ett...
Här ska testas! Har sökt efter något vettigt men inte hittat något som tilltalar... En fråga: Skulle det gå att lägga in dirrektlänkar till...