Separate names with a comma.
Hej! Hur använder man sig av Bankdroids API i sin app? Finns det någon guide, dokumentation eller liknande?
Just det, tack! Glömde bort det eftersom jag gjorde döpte om zippen på telefonen (y)
Här är den^^ Packa upp Vitt_Snowstorm_Skin.zip och döp om White_Vector.zip till White_Vector-skin.zip (glömde bort det :P) och lägg den i...
Tack tack ^^ Jag har tre stycken frames som jag har ändrat storleken på med hjälp av Launcher Pro Plus Bifogat original dockan och den som jag...
[IMG] 1. Pure Calendar widget 2. Pure Messenger widget 3. Pure Music Widget 4. Namnsdagar, Tajm, SimpelNote 5. Standard android Picture Frame,...
HP48 emulator såg riktigt nice ut ^^ Jag kör ifs Arity, fungerar bra men är seg att använda då den inte har världens smartaste UI :P
Någon som har hittat på någe kul med S-OFF eller? ^^
Nice! ^^
Fan asså, varför ska dom hitta på nya grejer hela tiden? det går ju inte att låta bli :P Ska nog försöka att vänta ett tag. Btw ni som har fixat...
Vad är vitsen med S-OFF? Vad kan man göra mer än vid vanlig root? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=794314
Oj fel tråd!
Musical Pro ersätter nog min gstrings ^^ Lite off topic: Försökte koppla Musical Pro till datorn för att använda den som MIDI-Input. Gick inte så...
Bra början! Kommer garanterat att vara en återkommande besökare när sidan är klar. :D
Kukki jag skulle gärna vilja ta del av dina pure Music widget mods ^^
Behöver man flasha A2SD+ om man går från 1.8 till 1.8b då Lee har tagit ur A2SD+ och gjort den som en optional zip? Vad händer med apparna?
dom är sådär små, det är screenshotsen som lurar ögat att dom ska vara större.
ok det löste sig.. det var min router och APN Härligt att jag kollar sånt först, sorry :/
Ja jag får testa något sånt :/
Finns det någon mer wipe förutom den man kryssar i i Rom Manager innan flash? (wipe data + cash) För det gjorde jag när jag flashade
Efter att jag installerade 1.7b och nya Radion så strular Wifi och 3G, några funderingar?
1.7 ute nu :-D Tråkigt nog så rekommenderas full wipe :-\
tänkte bara säga att 1.6a är uppe nu ^^
Härligt! Tack Goa, blir nog till att fixa lite ikoner snart då! :)
Hur får man Pure Music Widget att se ut som på Kukkis Homescreen? [IMG]
Härligt tack! Får man veta hämligheten (typ fonten)? Görs dom i PS? Skulle kunna hjälpa till med Ikonbasen^^
Hallå Goa En Internet/Browser icon skulle sitta fint :D
Jag undrar precis som Buchko hur man på bästa sett uppdaterar 1.3 till 1.4 Men kanske framför allt hur man partitionerar SD-kortet till EXT3
Kort guide hur jag flashade ROMen (1.3 !) Guiden kräver en ROOTAD och laddad Desire gäller endast LeeDrOiD ROMen 1.3 1. Tanka filerna (ROM 1.3...
EDIT: Jag klarade att flasha på egen hand, droppar kanske en kort guide här imorgon för förvirrade människor som mig själv :P...
Tack! Awesome guide. Rootade precis två stycken Desires med hjälp av min Windows 7 64bit desktop och det enda problemet som jag stötte på var:...