Separate names with a comma.
Mitt tips: har ni problem med att Unrevoke fryser, så bara att göra om det, flera flera flera gånger. Tillslut fungerar det! :) Got Root!! :D
okok, tack för svar. hoppas det blir klart snart så jag kan sussa. :) tack för all hjälp och stöd,
men när jag tittar på olika youtube filmer så kommer dom till en "bootmeny" efter den startat om, min kommer till vanliga HTC home screen...
Tack, tack, åter igen, Tack. Tog hem drivrutinerna du postade här över mig precis, fick dom att fungera. Men, lyckades fortfarande inte med...
Hittade precis ett inlägg från någon i Root tråden som postat en länk till drivers. Verkar fungera, HÅLL TUMMARNA!!! :D
Tjenare gubbar, jo har HTC Synk och den hittar mobilen och har installerat massa drivers osv. Har även istallerat massa addons och shit till...
För att den ska hitta ADB så måste jag ha något installerat va?
Hejsan, har ett problem gällande rooting till HTC Desire. Jag började med att nergradera min Hboot från 0.92 till 0.80, fungerade galant. Sen...
Jag sitter och har precis samma fel som dig Soren. Vet inte vad jag gjort för fel, och bdkswe, felet ligger i när man kör "step1-windows.bat". för...